sobota, 17 marca 2012

Golden Rose Classics Metallic - 10 - złocista śliwka

Wywiadówka:
Golden Rose Classics Metallic
odcień: 10
gdzie kupić? : sklepy Golden Rose, małe niesieciowe drogerie
ile kosztuje? : 8,90zł
pojemność: 11ml
wykończenie: metaliczny/duchrom
krycie: 2 warstwy
plusy: + niedrogi
              + wygodny pędzelek
              + przyjemna aplikacja
              + szybko schnie
minusy: - brak:)
Co prawda nie mam dla Was dziś nic zielonego, ale mam prześliczny, metaliczny fiolet:). Lakier ten znalazłam pod choinką, na pierwszy rzut oka średnio mi się spodobał ze względu na fakt, że mam kilka podobnych. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw, a schnięcie było błyskawiczne. W cieniu lakier wygląda na metaliczny fiolet, w sumie dosyć zwyczajnie. Jednak w słońcu widać w nim złotą poświatę, bardzo delikatną, ale zupełnie odmienia to wygląd lakieru. Mnie się bardzo podoba, to pewnego rodzaju kameleon:). Trzymał się świetnie, co prawda nosiłam go tylko 3 dni, ale tylko delikatnie końcówki były starte. W sumie to moja ulubiona seria z Golden Rose. Jeszcze na żadnym metaliku z tej serii nie zawiodłam się:).









16 komentarzy:

  1. Choć nie jestem fanką metalicznego wykończenia, to ten lakier szalenie mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, jeszcze nie mam nic z wykończeniem metalicznym, muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Piękny kolor! czas rozpocząć poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na krótkich paznokciach nie wiem czy tak pięknie by się prezentował ;) Aczkolwiek na Twoich wygląda naprawdę ślicznie!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest! Uwielbiam fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio się nad nim zastanawiałam :) wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojej Mamie by się spodobał, akurat ja takich kolorów nie cierpię, może jakbym miała dłuższe pazurki jak Ty, to bym polubiła... Na krótkich średnio prezentują się takie ciężkie kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten lakier:) Ja mam jeden trochę podobny z Lemaxa:)

    OdpowiedzUsuń