sobota, 24 marca 2012

Sensique Nature Code - 271 Cherry Blossom

Wywiadówka:
Sensique Nature Code LE
odcień: 271 Cherry Blossom
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 6.19zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe, z delikatnym ( niewidocznym na paznokciach )shimmerem
krycie: 2 warstwy
plusy: + szybko schnie
                +wygodny pędzelek
                +posiada etykietkę z informacjami
                + niedrogi
                + przyjemna aplikacja
  minusy: - na razie brak :) 
 
Ciężko było mi podjąć decyzję, którym lakierem najpierw pomalować paznokcie. W wyborze pomogły mi Wasze komentarze i wybrałam Cherry Blossom:). Lakier pochodzi z wiosennej kolekcji Sensique NATURE CODE. Co prawda noszę go dopiero od wczoraj, więc spostrzeżenia co do trwałości dopiszę niebawem. Nie kładłam pod lakier żadnej odżywki, nałożyłam sam Cherry Blossom ( 2 warstwy ). Trzyma się dobrze, na razie nie widzę nawet startych końcówek a mam za sobą sobotnie sprzątanie domu:). Lakier mieści 7ml, czyli tak "w sam raz". Konsystencja jest idealna, ani za rzadka, ani za gęsta. Pędzelek dobrze skrojony, wygodnie się nim maluje i aplikacja jest bardzo łatwa. Nazwa jest bardzo trafna, ponieważ kolor do złudzenia przypomina kwiaty wiśni:). Dodatkowo kolor jest identyczny jak opakowanie kremu Cztery Pory Roku o zapachu wiśni japońskiej, oczywiście zrobiłam zdjęcie żebyście nie musiały mi wierzyć na słowo:). W opakowaniu kolor ma delikatny ciemnoróżowy shimmer, ale na paznokciach jest on niewidoczny.Jak na razie jestem bardzo na tak, kolor jest wiosenny, lekki, dziewczęcy. Szkoda, że nie pachnie:P

28 komentarzy:

  1. Piękny! Od razu skojarzyły mi się kwiaty wiśni :)
    Masz bardzo fajne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale to było wiadomo od razu tak jak fiolet, ciemny róż i koral.
    Ja osobiście czekam na recenzję żółtego, zielonego, niebieskiego i brązowego lakieru, bo to są dość kontrowersyjne kolory (no może poza brązem), które nie każdemu się podobają i nie każdemu pasują na paznokciach a po zobaczeniu jak się prezentują na paznokciach może więcej osób się na nie skusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest :)
    Jakie masz cudowne paznokcie ahhh <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się kolor za różowy :)
    ale śliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor nie zbyt mi odpowiada. Nie lubię takiego brudnego fioletu. :( Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, znajdzie się i u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie. No to będzie mój :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. to raczej nie mój kolor, ale na Twoich paznokciach prezentuje sie bardzo ładnie. Pozdrawiam :) Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor na wiosnę. Ostatnio sama taki umieszałam z zgęstniałych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm... o ile ja nie znoszę różu, tak ten bylabym w stanie nawet nosić xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ładną płytkę. :)
    Kolor ładniutki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nim nie malowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam zielony z tej serii i hmm u mnie był strasznie gęsty i porobił mi paskudne choć nie aż tak rzucające się w oczy bąble.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny :D
    ja mam 272, ale chcę sobie jeszcze ze 2-3 z tej serii kupić :D
    są cudowne! :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mega dziękuję że go pokazałaś! śliczniasty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny, ale nie lubię tego odcienia różu...Wolę bardzie mleczne albo neonowe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się zbytnio ten kolor. W ogóle to nie zbyt lubię fioleto-róże w odcieniach pastelowych.:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje ślicznie. Cieszę się, że się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem ładny, jak na róż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny, ale na listę wish chyba nie trafi..

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, już się nie mogę doczekać, aż się wybiorę po tę kolekcję do drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny odcień lakieru. :)
    od dzisiaj cię obserwuję i zapraszam na mojego bloga C:

    OdpowiedzUsuń
  23. ta nowa kolekcja wygląda super!
    p.s przy okazji zapraszam na konkurs Orly Cool Romance

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetny kolorek:)
    Muszę się w taki zaopatrzyć;)

    Dodaje do obserwowanych:) By móc częściej Cie odwiedzać:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń