piątek, 16 marca 2012

Sensique - NATURE CODE - nowa kolekcja wiosna 2012!

Od 22 marca 2012 w Drogeriach Natura pojawi się nowa kolekcja Sensique - NATURE CODE. Składa się ona z 8 odcieni lakierów do paznokci oraz z 6 kolorów mineralnych cieni do powiek. Jak dla mnie kolekcja ma przepiękną kolorystykę, typowo wiosenną. Ostatnio bardzo lubię jasne, dziewczęce kolory, a tu na takie możemy liczyć. Spodobała Wam się ta kolekcja? Kupicie coś?:)
SENSIQUE LAKIERY DO PAZNOKCI NATURE CODE 
Nowoczesna formuła z tefpoly® bez toluenu i formaldehydu
- przedłuża trwałość lakieru
- pogłębia intensywność koloru
- zapewnia efekt szklanego połysku
Dostępne 8 kolorów:
266 SOLAR GLOW
267 EARTHY BROWN
268 FIRST LEAF
269 GRAPE HYACINTH
270 SWEET VIOLET
271 CHERRY BLOSSOM
272 QUINCE FLOWER
273 ROSY AZALEA
Pojemność 7 ml.
Cena 6,19 zł








13 komentarzy:

  1. lakier nr 273 mnie zainteresował.. zobaczymy jak będzie na żywo wyglądał..

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie bardziej mi się podobają niż lakiery. Wibo zapowiedziało świetną kolekcję lakierów i to na nie bedę polować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojojoj bardzo się cieszę :D 2 lakiery na pewno będą moje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakierowy hiacynt i cieniowa lawenda do kupienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie jakoś wybitnie nic mnie nie zainteresowało, może na żywo będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś mnie niezbyt zachwyca ta kolekcja, ciekawy jest jedynie dla mnie żółty lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery bardzo mi się podobają, cienie już mniej mnie zachwyciły. Ciekawe czy w rzeczywistości będą się równie ciekawie prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery: 272 QUINCE FLOWER i 268 FIRST LEAF muszą być moje <3 22 marca biegnę do Natury :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam identyczny z Golden Rose i kosztował mnie 2,50 zł :D

    a sensique wprowadza ciekawe kolory, ale i tak raczej nie kupię, bo mam hurtowe ilości zarówno cieni jak i lakierów :<

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie takiego żółtka szukam, chociaż musztardowa delia też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kiepsko, bo wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń