czwartek, 29 marca 2012

Lovely ColorMania - 339

 Wywiadówka:
Lovely Color Mania
odcień: 339
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : 5,19zł
pojemność: 9ml
wykończenie: lekka perła, satynowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + niedrogi
                + szybko schnie
                + dobra konsystencja
                +długi pędzelek
                + łatwo dostępny
minusy: - - - - 
 
 
 
Lovely wprowadziło już jakiś czas temu lakiery z satynowym połyskiem. Zawsze byłam ich ciekawa, ale twierdziłam, że mam masę innych, do tego podobnych więc przechodziłam obojętnie. Biały mnie zaintrygował, byłam ciekawa czy będzie wyglądał jak babcina perełka czy może czymś mnie zaskoczy. Rzeczywiście mnie zaskoczył. Kolor z daleka wygląda na krem, przy bliższym przyjrzeniu się widać lekki satynowy połysk. Nie można tego nazwać perłą, ale coś z niej jest w tym lakierze. Dla mnie wygląda jak prawdziwa perła wydobyta z muszli. Mnie się bardzo podoba, czułam się w nim elegacko ;). Nie mam zastrzeżeń do niczego, spełnia moje wszystkie oczekiwania:).  Przepraszam za paprocha na serdecznym palcu, dopiero zauważyłam go na zdjęciach....








 

19 komentarzy:

  1. ładny :)
    zawsze podobała mi się biel na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, choć nie lubię bieli na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. też dzisiaj mam biel:D ładnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny :) ja mam jeden lakier z tej serii i jest tragiczny, prześwitujący i praktycznie nie schnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w nieco innym odcieniu ale lubię go:)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bialeńka satyna?
    Piękny!
    Bardzo mi się podoba: taką świeżość wnosi - wspaniały do drobnych śnieżnobiałych akcentów w stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Białe lakiery kończą się u mnie najszybciej, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że nie przepadam za dodatkiem perły to muszę przyznać że mi się podoba. A takiego koloru w zbiorach jeszcze nie mam.. Trzeba go wpisać na listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na bloga!

    świetny blog,ja obserwuje ;)
    wpadnij do mnie,może ci przypadnie do gustu !;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu, ale zawsze, jak maluję paznokcie na biało, coś zepsuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście ta biel zaskakująco ładnie wygląda ;-)
    Mam pytanie, widzę, że masz skórki naoliwkowane, smarujesz po malowaniu dla odżywienia? czy po co?

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę perełkę *___* jest piękny! Mam już biały kremowy Wibo, teraz chyba czas na upolowanie białej perły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurdee, jak na biały wygląda nieźle...ja w zasadzie takich kolorów nie używam, firmę praktykuję, że się tak wyrażę i jest ok;))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj, nie lubię perełek :(

    OdpowiedzUsuń
  15. kojarzy mi się jakoś z zimą ;)

    OdpowiedzUsuń