poniedziałek, 19 marca 2012

Sensique Oriental Dream - 264 Jewel Of The Orient


Wywiadówka:
Sensique Oriental Dream
odcień: 264 Jewel Of The Orient
gdzie kupić? : Drogerie Natura
ile kosztuje? : 5.99zł
pojemność: 8ml
wykończenie:  duochromowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ niespotykany kolor
              + niedrogi
              +dobra konsystencja
              + szybkie schnie
 minusy: - brak :)
Lakier już ze starej jesiennej kolekcji Sensique - Oriental Dream. Recenzja trochę spóźniona :D. Kolor jest trochę dziwaczny, a nawet "kosmiczny". Dziwnie się w nim czułam, trochę kiczowato, niezbyt komfortowo. Hm... Ale no cóż, podoba mi się :D Lubię takie dziwaki, w ogóle rzadko kiedy zdarza się lakier, który mi się nie spodoba. Najfajniej kolor wygląda w słońcu. Wtedy widać różową poświatę, delikatny różowo-złote drobinki. Bazą jest  frostowy (? proszę mnie poprawić jak źle mówię :) ) błękit. Kupiłam go już pierwszego dnia gdy kolekcja weszła do Natur. Kolor zdecydowanie dla odważnych, rzuca się w oczy. Chyba najpiękniejszy kolor z całej kolekcji. Schnie szybko, potrzebowałam dwóch warstw, pędzelek jest długi i średniej grubości, dobrze mi się nim malowało. Trzymał się przyzwoicie, trochę starł się na końcówkach ale niewiele i to po kilku dniach. Wtedy kupiłam go za 5,99zł, teraz wiem, że można go dostać za 3-4zł. Myślę, że warto :).









15 komentarzy:

  1. Chciałam go kupić jak ta seria była na promocji, ale był brzydko rozwarstwiony :( :D

    A kolor jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam problem....też chciałam go kupić jak było ostatnia promocja na lakiery z tej serii, ale jak wzięłam go w łapki to mi się go odechciało:(

      Usuń
  2. U mnie w Naturze tez byly przecenione lakiery z Oriental Dream ale im bliżej lata, tym mniej mam ochotę na brokaty, duochromy i inne metaliki.
    Teraz rządzą u mnie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii jeden lakier i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Kolor przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z bardziej udanych kolorów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor kojarzy mi się z paniami w podeszłym wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ;D Nigdy go nie widziałam w mojej Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej kolekcji podoba mi się tylko Sky over silk road, reszta za bardzo się mieni jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, też go mam ;> Najbardziej mi się z bliska podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow, śliczny *.* chyba się po niego przejdę do Natury w czwartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię tę serię choć bez topcoata się nie obędzie :)

    OdpowiedzUsuń