sobota, 10 marca 2012

Wibo Express Growth - 390

Wywiadówka:
Wibo Express Growth
odcień: 390
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : 4.79zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + konsystencja "w sam raz"
              + tani
              + łatwo dostępny 
              + szybko schnie
minusy: - - - 
 
 
 
 
Nigdy zieleni nie lubiłam. Na paznokciach jak i w ubiorze. Jakoś wydawało mi się, że do mnie nie pasuje. Od jakiegoś czasu przekonuję się do tego kolorku, najwięcej rzeczy, których mi przybywa w tym kolorze to lakierów. Tak najbardziej prawdziwej i zielono zielonej zieleni to jeszcze nie miałam. Co prawda ma w sobie trochę niebieskie tony, jest trochę morska, ale nadal baaaardzo zielona! Wszystkie plusy wymieniłam powyżej, myślę, że lakier całkiem dobrze się trzyma, matowieje po dniu noszenia także top coat jest mile widziany. Minusów się nie dopatrzyłam, nosiłam go dwa dni więc za bardzo nie mogę się wypowiedzieć. POLECAM:)

21 komentarzy:

  1. chyba mam podobny kolorek :D a ja się nie moge przekonać do czerni, czerwonego i zgnilaków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lakiery Wibo :) Tanie a dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paznokcie! Kolor też ładny, a co do lakierów tej serii... Kuszą, zawsze gdy obok nich przechodzę, ale jak dla mnie za duza buteleczka. Bez przesady! Ja wolę małe lakiery ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny, albo taki sam z Essence :) bardzo ładna zieleń

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny odcień, właśnie niedawno się zastanawiałam czy by go nie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można! Jak można nie lubić zieleni na paznokciach! [dobra, wiem - głupie pytanie :D]
    Zgadzam się, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny kolor :) przeglądałam ostatnio szafę wibo i nie zwróciłam na niego uwagi :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś też nie lubiłam tego koloru na paznokciach, ale ostatnio coraz częściej goszczę go nie tylko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie piękny! Ja z kolei przepadam za zielonym. Zawsze, wszędzie i we wszytki ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja zieleni tak na paznokciach, jak i w makijażu nie lubię i koniec :(( ale na Twoich paznokciach ślicznie wygląda i tak.

    Właśnie trwa u mnie moje pierwsze rozdanie i jeśli ktoś ma ochotę, to zapraszam :* http://pieknaodzawsze.blogspot.com/2012/02/rozdanie-po-raz-pierwszy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Wibo, a ten kolorek jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja za zielenią ostatnio przepadam, a ta to trochę wpada w turkusik :)

    OdpowiedzUsuń