środa, 11 września 2013

Wibo Extreme Nails - #193 bordo!

  Wywiadówka:


Wibo 
Extreme Nails

odcień193
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 9ml
wykończenie:  shimmer
krycie: 1/2 warstwy
plusy:   + niska cena
                 + genialne krycie
                 + unikatowy kolor                       
                 + łatwo dostępny
minusy: - zbyt miękki i wiotki pędzelek


Jesienna kolorystyka jak najbardziej do mnie przemawia, zwłaszcza w wydaniu lakierów. Bordo o numerze 193 to najnowsza propozycja na jesień Wibo serii Extreme Nails. Kolor jest dość niejednoznaczny, posiada drobny ognisty shimmer oraz złotą poświatę. W sztucznym świetne i w słońcu wydobywają się te cuda na wierzch, jednak w swietle dziennym i w cieniu wygląda jak bordowy krem. Co mnie zaskoczyło, krycie po jednej warstwie. Tego jeszcze nie było! Niestety trafił mi się bardzo miękki pędzelek przez co moje paznokcie na zdjęciach są trochę "ubabrane" za co przepraszam. Dużo lepsze pędzelki mają lakiery z serii Express Growth, zwarte, średnie i po prostu klasyczne ;). Kolor jest naprawdę wyjątkowy, głęboki, mocny i taki jesienny. Zakochałam się w tym kolorze, jeszcze do tego świetny połysk, jest to strzał w dziesiątkę. Powiedzmy, że przymykam oko na ten pędzelek i lakier staje się moim ulubieńcem :). 

  






  





Pozdrawiam:*
Mavia

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny lakier :) Na nadchodzącą jesień będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor nie mój i wykończenie ma jakieś takie.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam go w Rossmanie ale jednak go odłożyłam :) i wybrałam soczystego buraczka tylko nr nie pamiętam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ogladam zdjecia, piekny kolor... i patrze - ale odprysk! no nieladnie! a zaraz zauwazylam, ze to mocny odblask ;) przepraszam, ze w Ciebie zwatpilam - komu jak komu, ale Tobie zawsze wychodzi piekne malowanie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, dodaję do zakupowej jesiennej listy, bo naprawdę dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor, taki elegancki. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolorek, na nadchodzącą jesień jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny jesienny kolorek. Coś czuję że będę na niego polowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor na jesień :)
    ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej w braz wpada, sliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny jest ten kolor, dopiero na 4 zdjęciu widać jaki jest naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem fajny, lubię takie ciemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor śliczny, ale u mnie by się nie sprawdził... ;(

    abc-kobiet.blogspot.com ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie kolory jesienią:)

    OdpowiedzUsuń