piątek, 27 września 2013

Kobo Professional Colour Trends - 32 Bangkok


 Wywiadówka:


KOBO Professional
Colour Trends

odcień: 32  Bangkok
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  9,99zł
pojemność: 7,5ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy: + bezproblemowa aplikacja
              + standardowy i płaski, dobrze ścięty pędzelek       
              + szybko schnie
              + cena adekwatna do pojemności   
           
minusy: - - - - 

Bangkok najprościej mówiąc jest to fuksja z drobnym, błękitnym shimmerem. Jest to odcień specyficzny, znam wiele fanek odcieni kremowych, którym na pewno ten odcień nie przypadnie do gustu, ale myślę, że wielu z Was na pewno wpadnie w oko :). Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch standardowych warstw, schnie dość szybko, nie miałam problemu z nakładaniem, a także ze zmywaniem było w porządku. Nosiłam lakier kilka dni ze względu na brak czasu by zmieniać na inny i na bazie trzymał się w porządku bez żadnego uszczerbku. Bangkok jest wielowymiarowy, nie wygląda płasko, ciekawie prezentuje się na dłoniach, ma ładny połysk i w sumie jest to kolor jak najbardziej odpowiedni na jesień. Podoba mi się, kobiecy z nutką szaleństwa :D














Pozdrawiam:*

Mavia

9 komentarzy:

  1. nie moje kolory...zarówno ciemny róż jak i fioletowo-niebieska poświata...ale przejrzałam inne odcienie tej serii i przemawiają do mnie Mexico,Las Vegas,Madrid :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki jest, świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest :) Bardzo podoba mi sie jego wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jako zwolenniczce shimmeru bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. do tej pory mam podobny kolor z Bell, tyle że róż jest mniej fuksjowy.;)) więc oczywiście - podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mama pytanie nie związane z tą notka, a poprzednia, mianowicie, czy ten Lovely Matte Top Coat zostawia smugi na zwykłych jedno kolorowych lakierach? Kupiłam lakier matujący z firmy Paese ale niestety zostawia mi smugi..

    OdpowiedzUsuń