czwartek, 12 września 2013

Wibo Eliksir 03 //jasny róż// - nawilżająca pomadka do ust




 Wywiadówka:

Wibo Eliksir
nawilżająca pomadka do ust

Odcień: 01
Ile kosztuje?: ok. 8zł
Gdzie kupić?: Rossmann
Pojemność/zawartość: 4,2g




Eliksiry są strzałem w dziesiątkę. O tym wiedziałam już od momentu gdy po raz pierwszy pojawiły się na moich ustach. Tym razem chciałabym Wam przedstawić kolor 01. Jasny róż, z nutą fioletu, jest dość "kreskówkowy", wygląda na ustach dobrze, nie jest zbyt blady, a na dodatek nie ma drobinek więc wygląda to ze smakiem. Jego właściwości są identyczne jak w przypadku innych eliksirów, łatwo sunie po ustach, daje ładny efekt, lekko połyskuje. Podoba mi się aczkolwiek z wszystkich czterech jest najgorszy ;). Dla przypomnienia wrzucam pozostałe odcienie: #03 fuksja, #06 zgaszony róż, #05 nude. Zgaszony róż o numerku 06 jest moim faworytem ;). 









 Pozdrawiam:*

Mavia


9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje i pasuje Ci do urody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam odcień 06 i bardzo się lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją i dla mnie kolorek jest za jasny niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie pomadki z tej serii i bardzo je lubię. Ostatnio ciągle ich używam, fajnie, że połyskują i lekko nawilżają :)
    Pozdrawiam i obserwuję, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja am dwie takie pomadki i niespecjalnie przypadły mi do gustu. Fajnie wyglądają na ustach, ale niestety strasznie brudzą, a tego bardzo nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna :) ja nabyłam w końcu 05 i 07 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego Eliksira jeszcze nie mam, ale już sobie zapisałam numer!:)

    OdpowiedzUsuń