niedziela, 1 września 2013

Sierpniowe nowości lakierowe!



Hej!:) Sierpień nie był miesiącem lakierowym przynajmniej do połowy miesiąca, po 15 przybyło mi wieeele lakierów za sprawą licznych przecen..:P Na początku sierpnia w większości obkupiłam się w Baleę :D. Żele pod prysznic, balsamy do ciała jak i do ust mam zapasy do końca roku! Nie ma sensu Wam tego pokazywać, na pewno dobrze znacie te produkty, a w większości mam już wszystko napoczęte:). Czas na zdjęcia lakierów!


W końcu dorwałam Ruletki! Marzyły mi się, przez internet nie chciałam zamawiać, ogólnie odpuściłam aż nagle w Factory znalazłam ich stoisko...:P Przepłaciłam bo dałam 13zł za sztukę ale są idealne!!!



Black Dot o ile wiem nie są dostępne jeszcze w PL, podobnie jak Icy Top, ale podejrzewam, że i tak dojdą do nas za kilka miesięcy:). Drobinki są wyjątkowe!:)































Przecena lakierów Flormar skusiła mnie by nabyć kilka kolorów, które bardzo podobały mi 
się w zeszłym roku. 5,90zł za sztukę to już coś!:)




Dzięki współpracy z IsaDorą wpadły w moje łapki pierwsze lakiery tej marki. Cudowne kolory, niebieskofioletowy Papagayo Blue oraz śliczna, klasyczna fuksja Cherise pojawiły się już na blogu:). 




W Naturze super promocja, wyprzedaż podwójnych lakierów, które interesowały mnie gdy weszły do oferty ale pieniędzy było mi szkoda, a na dodatek nigdy do Natury nie miałam po drodze:). 1.99zł stanowczo mnie zachęciło ;). 




Piękne brokaty dorwałam w Claire's, nie dość, że były na przecenie każdy za 4zł to trafiłam na promocję dwa za jeden i łącznie za 4 lakiery zapłaciłam 8zł:). Czarny crack jest kryjący więc spróbuję go nałożyć bez bazy na goły paznokieć by stworzyć jednolitą powierzchnię, ciekawe co mi z tego wyjdzie...:)





Piasków miałam już nie kupować, ale znalazłam je nieco taniej niż na wyspie GR więc skusiłam się na trzy kolory. ;)





Uciekł mi tramwaj, a na wprost była Natura więc... same rozumiecie :D. Weszłam, patrzę przecena - było mnóstwo rzeczy, pilniki, ozdoby do paznokci, dużo lakierów (Natura przy Poczcie Głównej /KRK/ )  ale ostatecznie do koszyka wpadły mi cztery lakiery Catrice... :)





W ostatnim tygodniu dzięki współpracy z marką Essie wpadły mi dwa lakiery z najnowszych kolekcji, niemal neonowy koral oraz błękit ze srebrnymi drobinkami. Cudowności :).










Pozdrawiam:*
Mavia

32 komentarze:

  1. O matko, tyle cudowności w jednym poście <3
    Widziałam te podwójne lakiery z Essence, ale teraz się zastanawiam, czy na prawdę były za 7,99 jak myślałam, czy po prostu źle przeczytałam... dobra, będę się pocieszać że były za 7,99, bo inaczej będę sobie pluła w brodę, że nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre perełki, mnie już naszło na jesienne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłaś tak dużo lakierów. ;) Prawie pół mojej kolekcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę wszystko! Szczególnie te Ruletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! Wszystkie bym ukradła ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te Black Dot!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zakupy z sierpnia to prawie jak moja cała kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, chyba wpadnę do natury skoro takie przeceny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie cudowne! ale jestem ciekawa tych z claire's i flormara brokatów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cuda upolowałaś w Naturze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W ciągu miesiąca kupiłaś więcej lakierów niż ja przez pół roku :D wiele ciekawych kolorów, zazdroszczę złapania tylu okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne lakiery, szczególnie zachwyciły mnie te z flormal jogurtowe ;] ciekawe czy w mojej naturze jeszcze są te w przecenie.. ale pewnie nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są cudowne. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że u mnie nie ma Natury bym mogła sobie zaszaleć na wyprzedaży :(
    Piękności same ♥ i Claire's śliczne.. oj chciałabym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokażesz z bliska Black dot i icy top? Choć już wiem z góry że będę czekała aż wejdą do Polski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. troszkę się tych nowości nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo tego ! *.*
    a na przeceny w Naturze to i ja się wybrałam :D podwójnych dorwałam tylko trzy kolorki a z Catrice tylko jeden, ale i tak cieszę się jak dziecko bo to było jak za darmo haha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. oj jak jak ci zazdroszczę, szczególnie essiaczków, ale reszta tez powala :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozazdrościć :) Ja też zaopatrzyłam się w te podwójne z Essence, ale tylko dwa - brąz i granat ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. o jaaaaaa! :o
    Ale Ci się kolekcja powiększyła! :)
    podkradłabym kilka, haha.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. jakbym ja nakupiła tyle lakierów, to moja mama by mnie chyba zabiła haha :D Essiaki i Catrice są cudowne. Z resztą większość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Icy top mnie zaciekawił. Trafiłaś na super promocje, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki, tym wpisem pozbawiłaś mnie zupełnie wyrzutów sumienia z powodu kupna kilku sztuk laksów w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. The lakiery z Flormaru wyglądają obłędnie !

    OdpowiedzUsuń