niedziela, 27 stycznia 2013

Lakierowe Kolekcje - odcinek 9 - ŻÓŁCIE

Chciałabym bardzo podziękować dziewczynom za przemiłe spotkanie, które odbyło się w Suchej Beskidzkiej! Zdjęć niestety żadnych nie mam, ale mam nadzieję, że jakieś do mnie dotrą:P No ale do rzeczy! Żółcie mają to do siebie, że nie zawsze dobrze wyglądają na dłoniach. Kiedyś byłam sceptycznie nastawiona do tego koloru, ale z czasem się do niego przekonałam. Ostatnimi czasy nie jest zbyt modna, jedynie co to jeszcze resztkami sił trzyma się kolor musztardowy, sama jakoś przestałam lubić ten kolor. Czas na prezentację lakierów:) :













Jestem zmuszona do krótkiej przerwy, posty będą się pojawiać ale rzadziej. Jutro zaczynam sesję, właściwie nie jestem do niej przygotowana w żaden sposób. Muszę się do niej mocno przygotować, tak aby jak najszybciej powrócić do regularnego blogowania:). Trzymajcie kciuki!!! Jeżeli chodzi o żółcie kilka mi przybyło, TUTAJ możecie zobaczyć jak wyglądała moja kolekcja żółci na maj 2012:). Pozdrawiam Was:*:*

26 komentarzy:

  1. wow ile żółci :) ja mam tylko jedną :)
    super kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię wszelkie żółcie/pomarańcze itp.- może to wina tęsknoty za latem?
    ten Revlon Scented Parfume - Pineapple-Fizz dobrze kryje?

    3mam kciuki za sesje... echh:|

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam ani jednej żółci xD

    Cieszę się, że mogłyśmy się znów spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamusiu jak tu żółto :D ja mam jedynie 2 żółtki ale mam uraz bo raz bazy nie dałam i nie mogłam zwalczyć tej okropnej, przebarwionej żółtej płytki :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam niestety tylko jeden lakier w kolorze żółtym. Zwykle stawiam na barwy typu 'nude'. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę tego się nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madzia podeślę Ci za chwile zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żółty to chyba jedyny odcień z którym nie czuję się za dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te Twoje lakiery. Życzę Ci żebyś wszystko pozaliczała :))

    OdpowiedzUsuń
  10. my secret- vanilla mnie kusi już drugi rok :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki nam rozgrzeją zimę!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za żółtymi lakierami, mam ich chyba z 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam żółte lakiery bo są optymistyczne, ale nie wszystkie odcienie.
    Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nie mam żadnego lakieru w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam 4 żołtki i raczej na więcej się nie zdecyduję. JAk maluję nimi paznokcie to jakoś razi mnie po oczach ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ohoho, jak żółto tutaj :-)) Ja mam tylko jeden lakier w tym kolorze.
    Madziu, całusy :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia z egzaminami i wracaj szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz tych żółcioszków trochę ! :P

    OdpowiedzUsuń
  19. na 130 lakierów mam tylko dwie żółcie - nienawidzę ich za aplikację.

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem dużo tych żółtków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ni e przepadam za zółtym, ale niektóre z tych lakierów nawet sobie wyobrazam na swoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna kolecja, chyba powiększe swoją o kilka odcieni żółci ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. inglot mnie urzekł... chyba się bliżej z nim zapoznam :d

    OdpowiedzUsuń