czwartek, 8 listopada 2012

Sensique Strong & Trendy Nails - #152 Sunny Day


Wywiadówka:
Sensique 
Strong & Trendy Nails

odcień: 152
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 5,99zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: warstwy
plusy: + łatwo dostępny
            + niedrogi      
                + dobre krycie
                +wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek            
  minusy: - długo schnie
                    - niezbyt przyjemna aplikacja
         

Muszę przyznać, że żółtek jest dość ciężki w aplikacji. Najgorsze jest to, że zupełnie nie wiem dlaczego, konsystencja jest w porządku, pędzelek również jest okej, niczym nie różni się od pozostałych lakierów Sensique, które mam. Z reguły ten kolor źle się aplikuje, sama nie wiem czemu. 152 to słoneczna żółć, ze złoto-srebrnym drobnym shimmerem, który na paznokciu jest słabo widoczny ale sprawia, że kolor nie jest "płaski". Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, ze względu, że zostawiał dziwne smugi dodałam trzecią warstwę. Całość jak możecie się domyślić wyschła na kamień dopiero po kilku godzinach... Jeżeli chodzi o sam kolor - bardzo mi się podoba, przypomina mi Almost Famous z Color Club :). 





 



Pozdrawiam:*

12 komentarzy:

  1. Nie lubię żółtego koloru

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się ten odcień żółtego

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nie jest w moim guście, za to wykończenie jest bardzo fajne :) Muszę przyjrzeć się lakierom z tej serii jak już wstąpię do natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten odcień żółci, taki słoneczny właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny,ale za dużo warstw i wygląda jak nalepka;/ a ja nie lubie takiego efektu;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię żółte lakiery, zastanawiam się nad kupnem jakiegoś cieplutkiego żółtego, cóż już wiem, że na ten się nie skuszę chyba...

    OdpowiedzUsuń
  7. no takiego jeszcze nie mam ;) chciałam kupić taki rozweselający lakier na ponurą jesień ale trochę inny odcień żółtego ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż chce się słońca za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. latem lubię takie bananki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest uwielbiam nosić żółte paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda jak naklejka :D fajny żółciak:D

    OdpowiedzUsuń