piątek, 16 listopada 2012

TAG Liebster Blog


Zostałam nominowana aż przez trzy blogerki - Yasinisi, Hazel Eyed, Karolinę! Bardzo Wam dziękuję dziewczyny za wyróżnienie:). 

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Czas, by odpowiedzieć na pytania:

  • Od Yasinisi:
1.  Ile czasu zajmuje Ci blogowanie?
Dziennie? Jest to 1-2 godziny, zależy bo czasem obrabiam zdjęcia hurtowo, np. w weekend i wtedy zajmuje mi to dłużej, czasem w dzień w ogóle nie wchodzę, a notkę ustawiam i piszę dzień wcześniej:).
2. Pies czy kot?
Bardziej pies, ale koty również lubię:)
3.  Jaki jest twój ulubiony serial?
Zdecydowanie Pretty Little Liars, ale nie ukrywam, że te polskie również oglądam:)
4. Co sądzisz o przyjaźniach nawiązywanych przez internet (nie mam na myśli portali randkowych tylko znajomości blogowe/forowe)? Czy twoim zdaniem mogą się one przerodzić w takie prawdziwe, trwające latami?
Zdecydowanie tak! Wierzę, nawiązałam wiele znajomości przez internet i to nawet wiele lat temu, trwają do dziś:). 
5. Co chciałabyś dostać na gwiazdkę? :)
Na pewno przydatne rzeczy, których sama bym nie kupiła, srebrną biżuterię, jakieś gadżety:)
6. Czego nie zjadłabyś za żadne skarby świata?
Mięsa innego niż z kurczaka.
7. Jaka jest twoja ulubiona dobranocka z czasów dzieciństwa?
Smerfy
8. Wymarzona praca?

9. Co Twoim zdaniem jest największym makijażowym faux pa?
Pomarańczowy i za ciemny podkład + perłowa, jasnoróżowa szminka :D
10. Gdybyś miała wybrać inny kraj niż Polska jako miejsce zamieszkania, to na co byś postawiła? Uzasadnij  swój wybór :)
Francja. Lepsze zarobki, wolniejsze życie, ogólnie piękny kraj.
11. Twój ulubiony łakoć (słodycz) to?
Lubię wszystko. Pochłaniam tonami wszystko co słodkie, ale chyba jeżeli miałabym wybrać to chyba Kinder Bueno:)

  • Od Hazel Eyed:
1. Dlaczego założyłaś bloga? 
Chciałam zobaczyć jak to jest z tej drugiej strony, a nie tylko ciągle czytać czyjeś blogi:). Pomyślałam, że jak mi się nie spodoba to usunę;p Ale mi się spodobało...
2. Góry czy morze? 
Góry
3. Ulubiona książka.
Igrzyska Śmierci (wszystkie trzy części)
4. Jaka jest twoja największa zaleta, a jaką masz największą wadę?
Nie wiem. Zalety nie jestem w stanie powiedzieć, a wadą może być to, ze jestem wybuchowa i często się wściekam. 
5. Masz jakiegoś bzika? Np na punkcie muzyki, włosów, butów czy jeszcze czegoś innego.
Lakiery. Kiedyś była to muzyka, a konkretnie jeden zespół - my chemical romance ;)))))
6. Najukochańszy kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie życia. 

7. Kawa czy herbata?
Kawa 
8. Twój ulubiony kolor na paznokciach to...
Wszystkie kolory świata. Ale najlepiej czuję się w jasnych, pastelowych kolorach:)
9. Jakiej muzyki słuchasz najchętniej?
Rock, poprock, to co leci w radio
10. Często wychodzisz na imprezy do klubów czy raczej jesteś domatorką?
Do klubów wychodzę rzadko, w takim razie jestem bardziej domatorką;).
11. Gdybyś mogła być kimś innym przez jeden dzień - kim chciałabyś być?


  • Od Karoliny:

1.Jakie według Ciebie są wytrzymałe lakiery do paznokci(firma) ? 

Essie, Orly, Color Club

2.Wolisz włosy długie czy krótkie?

Długie!

3.Ulubiony film ?

Nie mam ulubionego

4. Ulubiona dziewczyna na kosmetycznym yt ?

Szczerze? Nie oglądam:)

5. Ulubiona piosenka ?

Na chwilę obecną? Ciągle słucham naprzemiennie Boy Division oraz Tomorrow's Money

6.Ulubiony owoc?

Maliny, jagody

7.Najlepsza firma kosmetyczna?

Nie jestem w stanie powiedzieć:)

8.Najtańszy i najdroższy kosmetyk jaki miałaś ? 

Najtańszy... hmm... Chyba lakiery po 1,19zł z kolekcji różanej Wibo :P, najdroższy... chyba perfumy, ale nie licząc tego, ograniczę się do lakierów i chyba byłyby to lakiery O.P.I ;)

9.Spodnie czy sukienka ? 

Spodnie

10 Buty płaskie czy na obcasie ?

Na obcasie

11.Najładniejsze imię ? 

Na pewno będę się nad tym zastanawiać gdy będę spodziewać się dziecka, ale na chwilę obecną nie mam ulubionego czy nie znam najładniejszego imienia :).


Uff:) Dotrwałam do końca :) Trochę późno na niego odpowiadam, wszystkie blogerki, które chciałam nominować zostały już nominowane więc nikogo nie nominuję, kto chce niech odpowiada na moje pytania!:)

Moje pytania:
1. Jaki film ostatnio oglądałaś?
2. Co robisz poza blogowaniem?
3. Co działa Ci na nerwy w blogerkach?
4. Na jaki temat lubisz najbardziej czytać na blogach?
5. Co wolisz: Blogi urodowe czy modowe?
6. Co wolisz: Pomadki w sztyfcie czy w słoiczku?
7. Co wolisz: Słone czy słodkie?
8. Grasz w jakieś gry? Jakie?
9. Co być chciała w sobie zmienić?
10. Ulubiony blog?
11. Masz jakiegoś bzika?:):) 


Buziaki:*

1 komentarz: