środa, 2 grudnia 2015

Sensique Color - 187 French Lila

Wywiadówka:  
Sensique
Color

odcień:  187 French Lila 
gdzie kupić? : Drogerie Natura, internet (jeszcze lakiery nie są dostępne w e-sklepie)
ile kosztuje? : 6,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + ładny połysk
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  - - - - - 

 French Lila to taki odcień, do którego lubię wracać. Ciepły, niezbyt jasny (ale też nie ciemny) odcień fioletu, nie do końca liliowy. Trudny do określenia ale niesamowicie dziewczęcy i uniwersalny. Nie posiada żadnych drobinek, jest zupełnie kremowy dzięki czemu świetnie się nakłada, ale także zmywa. Nie sprawia problemów na żadnym etapie aplikacji, posiada bardzo ładny połysk i nie ściera się podczas noszenia. Ciekawy i na pewno warto mu się przyjrzeć :)









Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy:

  1. Słabo mi się podoba ;) Nie mogę się jakoś przekonać do fioletów na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny lakier, lubię takie odcienie, jakbym znalazła podobny w wersji hybrydowej, na pewno by do mnie trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czuję się dobrze gdy mam fiolet na paznokciach :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkiej maści fiolety, więc i ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek, może też się na niego pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden kolor z tej serii i jest całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń