piątek, 4 grudnia 2015

Sensique Color - 194 Cherry

 Wywiadówka:  

Sensique
Color

odcień:  194 Cherry 
gdzie kupić? : Drogerie Natura, internet (jeszcze lakiery nie są dostępne w e-sklepie)
ile kosztuje? : 6,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + ładny połysk
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  - - - - - 

Cherry to klasyczna wisienka z nutą brązu. Elegancki, głęboki i niezwykle kobiecy. Z pewnością znajdzie wiele fanek, zwłaszcza teraz - w okresie świątecznym. Uważam, że jest to kolor, który świetnie prezentuje się na długich paznokciach, ale także na krótkich. Najważniejsze jest to, by emalia była nałożona starannie :). Mnie nie wyszło to do końca, skórki nieco ucierpiały, ale oczywiście po pewnym czasie niechciany lakier na skórze się wykrusza. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw, które schną szybko. Połysk jest fantastyczny, myślę, że jest to zasługa tego, że lakier nie zawiera żadnych drobinek, jest kremowy. Uwielbiam :) 










Pozdrawiam
Mavia

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taki kolor na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go ostatnio na paznokciach,jest super. Jednak mnie bardziej ciekawi odcień 195 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się taki kolor na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, właśnie ten mam i uważam, że jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń