sobota, 12 grudnia 2015

Semilac Paris - 034 Mardi Gras

Wywiadówka:

Semilac
Paris

odcień: 034 Mardi Gras 
gdzie kupić? :  TUTAJ
ile kosztuje? :  29zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy [+ baza + top]
plusy: + lakier hybrydowy
            + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + utrzymuje się długo na paznokciach
              + dobre krycie 
              + kremowa konsystencja
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
             
minusy: - - - - 


Mardi Gras to szalona fuksja, która wygląda różnie w zależności od oświetlenia. Tak trudnego różu do sfotografowania to jeszcze nie miałam. Dwa dni robiłam zdjęcia by móc coś z nich wybrać. Nie jestem do końca zadowolona z efektu, ale przyznam, że i na tych zdjęciach robi wrażenie. Zawsze gdy mam do czynienia z jakimś lakierem, który nosi nazwę, szukam w internecie co tak naprawdę oznacza. Mardi Gras to nic innego jak ostatni dzień karnawału (dzień przed środą popielcową). 
Dosłownie oznacza tłusty wtorek [fr.] i odbywają się z tej okazji różne parady i imprezy. Kolor idealnie odzwierciedla ten dzień, jest to jedynie róż, a dzieje się tak wiele. Fuksja z wyraźnymi fioletowymi nutami, ale szczególnie ujawniają się one w sztucznym świetle. Moje zdjęcia wykonywałam w świetle dziennym, na zewnątrz i dlatego też dominującym kolorem jest czysta fuksja. Kolor jest niesamowity i niepowtarzalny, gdy miałam go na paznokciach - zebrał niesamowitą ilość komplementów. Jeżeli chodzi o sprawy techniczne - dwie warstwy do pełnego krycia, gdzieniegdzie jest konieczność nałożenia trzeciej ze względu na takie półżelkowe wykończenie, ale finalnie zostałam przy dwóch. Nie miałam problemów zarówno z nakładaniem, jak i ze ściąganiem. Po nałożeniu koloru, na kilka paznokci użyłam nowości Semilac - topu NO WIPE, ale o nim będzie w osobnym poście. 
Podsumowując, po raz kolejny jestem pod ogromnym wrażeniem samego lakierożelu, ale i cieszę się, że jestem w posiadaniu już sławnej fuksji Mardi Gras :)



















Zapraszam do zaglądania do zakładki Hybrydowa Lista, która ciągle się poszerza :). Wszystkie lakierożele, które pojawiły się na blogu w jednym miejscu - TU.

Pozdrawiam
Mavia

14 komentarzy:

  1. Od dawna ten kolor za mną chodzi :D Na lato jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny na każdą porę roku :D W sztucznym świetle wygląda na fiolet :)

      Usuń
  2. Słyszałam już o tym kolorze i jestem zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go kupować ale wydaje mi się że źle bym sie z nim czuła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko ale czadowy odcień, taki mój :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra go ma i mega jej go zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czego zazdrościć, lakier (właściwie lakierożel :D) jest boski:)

      Usuń
  6. Mam go wlaśnie na paznokciach w połączeniu z gold disco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten kolor, chociaż jest bardzo trudno go opisać i odzwierciedlić na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na przesylke:-)kolor jest mega!!!!!Idealny do malej czarnej;-)

    OdpowiedzUsuń