poniedziałek, 7 grudnia 2015

My Secret GEL EFFECT - 257 Light Pink

Wywiadówka:

My Secret
GEL EFFECT

odcień: 257 Light Pink 
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 7zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ szybko schnie
             + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + łatwe zmywanie
              + wysoki połysk
              + dostępność
minusy: - brak

Light Pink to jak sama nazwa wskazuje jasny róż. Nie jest on do końca taki oczywisty, mam wrażenie, że gdzieś tam ukrywa się lila. Kolor przypomina mi barwę kwiatu wiśni - cudo :). Aplikacja przebiega przyjemnie, pędzelek jest prawidłowo wyprofilowany, potrzebowałam standardowo dwóch warstw do pełnego krycia, schnie w całkiem krótkim czasie. Dodatkowo, imituje żelowy efekt i możemy cieszyć się przepięknym  połyskiem. Kolejny lakier godny polecenia :)   









Pozdrawiam
Mavia

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam nosić takie kolorki wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lakier też do mnie trafił i na razie nie umiem zdecydować, czy pasuje do mnie ten kolor czy nie ;) Ogólnie jest ładny, ale zawsze mam opory przed noszeniem jasnych kolorów na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie niczym szczególnym się nie wyróżnia, ale i tak uwialbiam te kosteczki My Secret :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, klasyczny różowy kolor lakieru :D

    OdpowiedzUsuń