sobota, 5 grudnia 2015

Semilac Paris - 018 Cobalt

Wywiadówka:

Semilac
Paris

odcień: 018 Cobalt 
gdzie kupić? :  TUTAJ
ile kosztuje? :  29zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy [+ baza + top]
plusy: + lakier hybrydowy
            + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + utrzymuje się długo na paznokciach
              + dobre krycie 
              + kremowa konsystencja
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
             
minusy: - - - - 
Lakiery hybrydowe pokochałam od pierwszego użycia. Semilac co raz bardziej mnie zaskakuje kolorami i jakością. Tym razem również lakierożel spod skrzydła Semilac. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kolor, który gości na moich dłoniach już prawie tydzień. To Cobalt - niebieskość z nutą szarości, ciekawą głębią i nieoczywistością. Nie ma zbyt wielu swatchy w internecie, po nazwie spodziewałam się czegoś bardziej w stylu Essence electriiiiiic lub Bourjois Only bluuuue, ale przyznam, że miło się zaskoczyłam. Kolor na paznokciach jest jednakowy temu, który widnieje na stronie Semilac. Oczywiście pełne krycie osiągnęłam po dwóch warstwach, uprzednio traktując paznokcie bazą, a po nałożeniu Cobalt'u - jedną warstwą top coat'u. Ciągle mam go na paznokciach i jedyną zmianą od momentu nałożenia emalii jest odrost paznokcia. Przepiękny połysk, głęboki kolor - wszystko bez zmian. Jestem zachwycona :)  













Pozdrawiam
Mavia

11 komentarzy:

  1. Piękny! Muszę się za nim rozejrzeć przy okazji zakupów na stronie Semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor i kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony kolor ;) Miałam ostatnio na paznokciach i na pewno szybko do niego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor ;) miałam ostatnio podobny z Quiz, jestem wierna zwykłym lakierom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Semilaci :) nie wiedziałam, że ten kolor jest taki śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny jest ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor cudowny! Mam tylko pytanie. W lutym pisałaś jak wykonać manicure hybrydowy, a ja jestem ciekawa jak domowym sposobem go usunąć? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier lakierem, ale Ty masz przepiękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń