wtorek, 22 grudnia 2015

Sally Hansen Miracle GEL - 480 Wine Stock + top 2x VOLUME [nowość]

Wywiadówka:

Sally Hansen
Miracle GEL

odcień: 480 Wine Stock 
gdzie kupić? :  Rossmann, SuperPharm, Hebe, internet
ile kosztuje? : ok. 30zł
pojemność: 14.7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + szybko schnie
              + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
     
              + łatwe zmywanie
              + trwały
              + dostępność
              + pigmentacja
minusy: - - - 


Wine Stock to odcień czerwonego wina z nutą brązu. Odcień jest o tyle interesujący, że brąz nie odgrywa głównej roli, a jest jedynie subtelnym dodatkiem, który ujawnia się dopiero gdy popatrzymy na dłonie pod odpowiednim kątem. Na pierwszym planie mamy burgund, wytrawny, wręcz szlachetny odcień ciemnej czerwieni. Pędzelek, w który jest wyposażony Miracle GEL jest wprost idealny, to mój ulubiony rodzaj - płaski, szeroki i jednocześnie zaokrąglony. Łatwo się nim operuje, trudno o to by zabrudzić skórki i nabiera odpowiednią ilość lakieru. Jeżeli już jesteśmy przy samej emalii, warto wspomnieć, że konsystencja jest zwarta, pigmentacja na najwyższym poziomie. 

Jedna warstwa właściwie jest wystarczająca by pokryć płytkę, ale ja dokładam drugą by wydobyć głębię. Na to wszystko nałożyłam nowość - top, który optycznie sprawia, że paznokcie mają pełniejszy kształt, Producent wspomina także o efekcie 3D. Dla mnie ten top coat sprawdza się dużo lepiej niż poprzednik, świetnie zabezpiecza manicure przed uszkodzeniami oraz daje rewelacyjny, niemal szklany połysk, który nie słabnie podczas noszenia. Koszt topa jest porównywalny do samej emalii, ale warto polować na różne promocje w drogeriach, bo czasem zdarzają się ciekawe okazje. Jestem niesamowicie zadowolona z tego duetu, efekt na miarę hybrydy, a aplikacja tak prosta i lampa UV nie jest konieczna. Z czystym sumieniem mogę polecić :) 

















Pozdrawiam
Mavia

16 komentarzy:

  1. Kolor ładny, ale nie lubie ich lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie, można powiedzieć, że "wychowałam" się na nich :)

      Usuń
  2. Naprawdę błyszczy niesamowicie. To zasługa tego topu? Chcę go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ten top działa takie cuda :) Mało tego, przy zmywaniu nie robi problemów, a wygląda jak hybryda :)

      Usuń
  3. Piękny kolor! Chyba się na niego skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo!
    Nie wiesz jak ten top sprawdza się z innymi lakierami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie wiem bo póki co używałam go z lakierami Miracle Gel. Sprawdzę przy okazji, mam teraz ładne holosie, które nie schną na ładny połysk więc na pewno spróbuje :)

      Usuń
  5. Uwielbiam kolory tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piękny ;)
    Ja mam problem z utrzymaniem lakieru na paznokciach..nie wiem od czego o zależy ale już w dzień malowania robią mi się odpryski..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A odtłuszczacz płytkę przed pomalowaniem? To ma duże znaczenie :) Warto też nałożyć bazę (lub po prostu odżywkę) i odczekać do pełnego wyschnięcia miedzy każdą warstwą.

      Usuń
  9. hej! <3

    możemy udostępnić fotkę z lakierem Miracle Gel i podpisać Twoim blogiem na naszym fanpage'u zrzeszającym miłośniczki paznokci? https://www.facebook.com/klubmilosniczekpieknychpaznokci/?fref=ts

    Będziemy super wdzięczne <3 zdjęcia i manicure są prześliczne, a ten kolor akurat wpasowuje się jesienną komunikację :)

    pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, prosiłabym o podpisanie "Lakierowe Wywiadówki" :) Pozdrawiam!

      Usuń