niedziela, 27 grudnia 2015

Semilac Paris - 115 Dancer From Rio

Wywiadówka:

Semilac
Paris

odcień: 115 Dancer From Rio 
gdzie kupić? :  TUTAJ
ile kosztuje? :  29zł
pojemność: 7ml
wykończenie: glitter + jelly
krycie: 2 warstwy [+ baza + top]
plusy: + lakier hybrydowy
              + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + utrzymuje się długo na paznokciach
              + dobre krycie 
              + kremowa konsystencja
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
             
minusy: - - - - 

 Dancer From Rio to jeden z lakierów, który marzył mi się od momentu gdy tylko ujrzałam jego zapowiedź. Wspaniała zieleń, trochę choinkowa, ale ma w sobie nutę błękitu, jednakże nie jest ona dominująca. Wykończenie tak naprawdę mogłabym określić jako półżelkowe, jest nieco transparentny ale wewnątrz jest na tyle drobinek brokatu, że końcówki paznokci nie prześwitują i pełne krycie można uzyskać po dwóch warstwach. Kolor jest fenomenalny, wręcz wydaje się być idealny do noszenia w okresie świątecznym, ale z chęcią będę go stosować także w karnawale. Drobinki głównie mienią się na kolor srebrny i zielony, ale znajdują się również i te holograficzne. Wspomniałam już wcześniej o dobrym kryciu, dlatego warto wspomnieć też, że nie miałam problemów z nakładaniem, pędzelek jest skrojony idealnie i świetnie operuje się nim przy skórkach. Tak przepiękny połysk zawdzięczam topowi No Wipe, ale o nim będzie osobna notka, która pojawi się w tym tygodniu. Podsumowując, kolejny, dobrej jakości lakierożel, którego nie mam ochoty ściągać :) 

















Pozdrawiam
Mavia

12 komentarzy:

  1. Fajny, ale z takich zieleni dużo bardziej przekonuje mnie amazon forest - jest ciemniejszy i ma więcej głębi :)
    Zapraszam do mnie na semilakowy classic wine i przegląd kolorów :3 rudalisica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zaglądnę :) Classic Wine to jeden z moich ulubieńców :)

      Usuń
  2. Na maksa świąteczny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak in mi się podoba! Na pewno go kuegyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Istne CUDO <3!
    Mavia, jakie lakiery hybrydowe z chińskich typu ebayowych czy aliexpresowych polecasz? Żeby jakością w miarę przypominały Semilac:)?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna zieleń, chociaż mnie bardziej odpowiada Amazon Forest z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda, ale raczej sie na niego nie skusze bo rzadko siegam po takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten kolor :-) jak tylko odkręciłam buteleczkę wiedziała,, że to będzie idealny kolor na swięta :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę lakier o takich odcieniu, jestem jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń