piątek, 11 grudnia 2015

My Secret GEL EFFECT - 256 Burlywood

Wywiadówka:

My Secret
GEL EFFECT

odcień: 256 Burlywood 
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 7zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + łatwe zmywanie
              + wysoki połysk
              + dostępność
minusy: - brak


 Dzisiaj kilka słów o uroczej brzoskwince. Burlywood to jogurtowa morela, w wersji kremowej, bez dodatku brokatu czy innych drobinek. Coś ciekawego i rzadko bywającego w drogeriach. Mam podobny lakier Essence sprzed kilku lat i był on wtedy ogromnym hitem. Tak jasne odcienie często bywają problematyczne, jednakże w tym przypadku lakier rozprowadzał się bez większych problemów. Potrzebowałam dwóch, cienkich warstw do pełnego pokrycia płytki. Schnie w przeciętnym czasie, ale z pewnością rekompensuje nam to niesamowity połysk lakieru. Cudo :) 


  










Pozdrawiam
Mavia

5 komentarzy:

  1. piękny kolor,szkoda e takie jasne źle wyglądają na moich łapach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że czułabym się w takim kolorki bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wczoraj robiłam do niego drugie podejście... Za pierwszym razem nie pokryłam go top coatem. Siedziałam trzy godziny, później poszłam spać, a rano była odbita na nim pościel. Mało tego, ściągnęłam go na drugi dzień płatami :P
    Fajny, ale koniecznie trzeba użyć top - no chyba, że mam felerny egzemplarz :P

    OdpowiedzUsuń