sobota, 19 grudnia 2015

Semilac Paris - 135 Frappe

Wywiadówka:

Semilac
Paris

odcień: 135 Frappe 
gdzie kupić? :  TUTAJ
ile kosztuje? :  29zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy [+ baza + top]
plusy: + lakier hybrydowy
            + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + utrzymuje się długo na paznokciach
              + dobre krycie 
              + kremowa konsystencja
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
             
minusy: - - - - 


Recenzja lakierożelu stała się już właściwie stałym elementem bloga, ponieważ od kilku tygodni pojawia się ona właśnie w sobotę. Dziś przygotowałam dla Was kilka słów na temat Frappe. Jest to typowy nudziak, bardzo jasny beż, może nieco kawowy, ale jeśli przyrównać jej do kawy to tylko tej z dużą ilością mleka. Kolor jest niesamowity i elegancki, na pewno będzie to dobry wybór dla kobiet, które muszą mieć w pracy neutralne paznokcie. Cieszę się, że z kryciem było dobrze, bo skończyłam na dwóch warstwach (plus oczywiście baza oraz top). Wszystko utwardzałam w lampie UV, każdą z warstw po 120 sekund. Aplikacja przebiega bezproblemowo, konsystencja jest nieco gęstawa, ale dzięki temu mam kontrolę nad przebiegiem całego manicure. Przepiękny połysk jest zasługą topu, ale i tak za każdym razem jestem pod wrażeniem jak lakierożele błyszczą :) Kolejny raz nie zawiodłam się na Semilacach, uwielbiam :)











  




Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy:

  1. Chyba najładniejszy nude z kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaa cudny! Przydałby mi się :). Ja się zachwycam Perfect Nude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna hybryda :) naprawde piekny kolor w moim guscie :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię go, właśnie zastanawiałam się czy nim dzisiaj nie pomalować paznokci, ale padło na coś innego :P

    OdpowiedzUsuń