piątek, 9 września 2016

Yankee Candle - Cassic [wosk]

 YANKEE CANDLE
CASSIS
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: czarna porzeczka.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g





Cassis interesował mnie od dawna, ale jakoś zawsze trafiałam na wosk, który interesował mnie bardziej. W końcu przyszedł na niego czas. Nie jestem miłośniczką porzeczek, te, na które zawsze trafiałam były okrutnie kwaśne i zawsze byłam zwolenniczką słodkich malin czy truskawek. Na wstępie muszę powiedzieć, że to nie jest zapach, którego się spodziewałam, to nie są cierpkie i kwaśne porzeczki, a raczej bardzo aromatyczne i zmysłowe, w towarzystwie delikatnej, kwiatowej nuty. Zapach jest ciekawy, nie odzwierciedla w 100% owoców, ale warto spróbować by się przekonać :). Intensywność jest całkiem całkiem, więc wystarczy naprawdę niewielka ilość wosku palona przez kilka chwil, a pomieszczenie będzie wypełnione przyjemną wonią przez długi czas.



Pozdrawiam
Mavia

1 komentarz: