poniedziałek, 22 września 2014

MY SECRET - jesienne nowości cz. 2 [zapowiedź]



Cześć Kochani! Dzisiaj nie miałam w planach żadnej notki, ale gdy kilka minut temu dostałam informację o nowościach My Secret i nie mogłam zatrzymać jej dla siebie! Drogerie Natura sukcesywnie dawkują nam jesienne nowości, były już lakiery My Secret, wspaniałe nowości Kobo, a teraz czas na pozostałe nowości firmy My Secret. Pośród nowości, które trafią na sklepowe półki 25 września znajdują się odżywki do paznokci w trzech wariantach do wyboru. 




Wzmacniający i odżywczy preparat, idealny dla delikatnych paznokci.
Łączy dziesięć funkcji: remineralizuje, wygładza, chroni przed przebarwieniami i rozdwajaniem płytki,
wzmacnia, naprawia, odżywia, nawilża, odbudowuje.
Pojemność 10 ml
Cena 7,99 zł

Preparat wybielający, który ukrywa żółtą płytkę paznokci.
Maskuje również niedoskonałości i przebarwienia, zapewniając naturalne wykończenie.
Witaminy i sole mineralne pochodzenia morskiego przywracają optymalną kondycję paznokci.
Pojemność 10 ml
Cena 7,99 zł

Preparat idealny dla słabych paznokci, dostarcza im składniki niezbędne do wzrostu.
Witaminy zwiększając elastyczność, chronią przed łamliwością.
Keratyna i kompleks minerałów zapobiegają rozdwajaniu paznokci.
Pojemność 10 ml
Cena 7,99 zł

 

Kolejną nowością jest paletka cieni w kolorach nude! Prawdziwe cudo za niewielkie pieniądze. Sądząc po wcześniejszych doświadczeniach z cieniami My Secret, te będą równie świetne. Już nie mogę się doczekać! Warto wspomnieć, że jest to EDYCJA LIMITOWANA i trzeba się spieszyć, bo podejrzewam, że szybko znikną z półek. 

Paleta matowych cieni w odcieniach Nude, które podkreślą
Twoje naturalne piękno. Jedwabista i delikatna struktura ułatwia aplikację.
Cienie znakomicie przylegają do powieki i zachowują trwałość przez długi czas.
Waga 6 g.
Cena 11,99 zł


Kolejnymi nowościami są tusze do rzęs, które trafią do Drogerii Natura 9 października. Po opisach producenta, zapowiadają się ciekawie!

MY SECRET MAGIC VOLUME MASCARA
Kremowa i jedwabista formuła tuszu zapewnia doskonałe pokrycie rzęs.
Idealnie dobrana szczoteczka pozwala na ich ekstremalne wydłużenie i zwiększenie objętości.
Pojemność 10 ml
Cena 11,99 zł




MY SECRET 300% SENSUAL VOLUME MASCARA
Mascara zwiększająca objętość rzęs o 300%.
Innowacyjna silikonowa szczoteczka idealnie rozdziela rzęsy, podkreślając każdą z osobna, wyjątkową czernią. 
Zmysłowa objętość rzęs to teraz Twój główny atut.
Pojemność 10 ml
Cena 11,99 zł




MY SECRET 3D EFFECT VOLUME MASCARA
Mascara nowej generacji, której delikatna i lekka formuła pozwala na niezwykłą stylizację rzęs.
Rewolucyjna szczoteczka precyzyjnie rozczesuje i pogrubia rzęsy, nadając niesamowity efekt 3D.
Pojemność 10 ml
Cena 11,99 zł

Co sądzicie o nowościach My Secret? Na mnie największe wrażenie zrobiła paleta cieni, ale pozostałe produkty zapowiadają się równie ciekawie. :)

Pozdrawiam
Mavia

15 komentarzy:

  1. Paletka zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Keratynowa odżywka wydaje się być dobra dla moich pazurków. Paletka również mnie ciekawi - na letniej w neonowych kolorach się nie zawiodłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. paletka cudowna jak bedzie taka jak ta kolorowa to napewno sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletkę muszę mieć i myślę, że skuszę się również na któryś z tuszy do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletkę już macałam i niestety mam wrażenie, że cienie są gorszej jakości niż cienie ze stałej kolekcji My Secret. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie zainteresowały tusze-zwłaszcza Magic i 300%-mają szczoteczki jakie lubię-nie miałam jeszcze żadnego od My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tych produktow do paznokci, ahh kupiłam ostatnio pod wpływem impulsu utwardzacz z My secret 3w1, i pierwsze wrazenie nie bylo najlepsze..

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem przyjemna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam dzisiaj w Naturze, żeby zakupić paletkę, ale wyszłam z niczym, bo jest baaardzo kiepsko z jej pigmentacją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Wielka szkoda, bo liczyłam właśnie na mocną pigmentację mając w pamięci letnią paletkę z neonami, który miały pigmentację na najwyższym poziomie.

      Usuń
  10. paletkę i te wspomagacze bym kupiła <3

    OdpowiedzUsuń