sobota, 13 września 2014

Pierre René professional No 302 Devil Black

 Wywiadówka:

Pierre René 
professional

odcień:No 302 Devil Black
gdzie kupić? :  ?
ile kosztuje? :  ok. 10zł
pojemność: 11ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy: + szybko schnie
               + bezproblemowa aplikacja
               + blokada zakrętki
               + świetne krycie
minusy: - nie dopatrzyłam się

Przez ostatnie dni na blogu króluje klasyka. Idzie jesień, coraz częściej sięgam po standardowe kolory, ale to nie znaczy, że nadal nie uwielbiam pozostałych! Devil Black głęboka czerń o świetnej pigmentacji. W sumie nie będę bardziej szczegółowo opisywać koloru, bo to jeden z tych, na które nie ma wielu określeń. Czysta czerń, z mocną głębią i bez drobinek. Coś wspaniałego! Devil Black ma mocny połysk, świetnie prezentuje się nawet solo. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw, jedna grubsza i sprawnie nałożona będzie wystarczająca. Przy zmywaniu nie barwi skórek, ani płytki paznokcia. 







  

Pozdrawiam
Mavia

13 komentarzy:

  1. Fajna, głęboka czerń, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze lubiłam czerń z takim mega połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdyby zawsze krył przy jednej warstwie, jak czerń z typografii colour alike, to byłby idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja czarna typografia potrzebuje dwóch warstw :(

      Usuń
  4. Taka gładka czarna tafla wygląda na paznokciach bardzo elegancko. Świetnie pomalowane paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna czerń :) lakiery z tej serii bardzo mi odpowiadają, pewnie w tą sztukę się zaopatrzę jak tylko pojawi się w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powoli idzie jesień, więc czas przeprosić się z ciemnymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna czerń, połysk ma piękny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu czerń - fajny! ładny połysk, śliczne opakowanie

    OdpowiedzUsuń