piątek, 16 września 2016

YANKEE CANDLE PAIN AU RAISIN [wosk]

 YANKEE CANDLE
PAIN AU RAISIN

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: nasączone koniakiem rodzynki zatopione w maślano-waniliowym cieście doprawionym odrobiną cynamonu.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g

Pain Au Raisin był woskiem, który mnie niesamowicie intrygował, ale niekoniecznie chciałam go mieć. Nie lubię rodzynek, na samą myśl odczuwam niesmak, a gdy trafię na musli z rodzynkami - wygrzebuję je. Jak było z woskiem? W pierwszej chwili od rozpalenia, pomieszczenie wypełnia się aromatem świeżych ciastek z ciasta francuskiego, z dużą ilością cynamonu. Rodzynki są nieco wyczuwalne, ale to wszystko tak dobrze komponuje się z zapachem tego ciasta, lukru i cynamonu, że zdecydowanie wolę to wąchać niż jeść :). Prawdziwa słodkość i to tylko 0 kalorii ;)). 



Pozdrawiam
Mavia

3 komentarze:

  1. znam tą markę i bardzo lubie ich zapachy ;)

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie lubię rodzynek i bałam się jak to będzie z tym zapachem, ale miło mnie zaskoczył, dla mnie to bułeczki drożdżowe z cynamonem i niewielką ilością rodzynek, taką do przyjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam,czuję ze mogłabym się na niego skusić <3

    OdpowiedzUsuń