wtorek, 19 kwietnia 2016

Yankee Candle - SUMMER SCOOP [wosk]


 SUMMER SCOOP


Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: lody truskawkowe.

Cena: 8 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g




Summer Scoop - przecież to jest cudo! Uwielbiam owocowe zapachy, aczkolwiek miałam pewne obawy przed Summer Scoop, sądziłam, że może być mdły i miałki. 
W zapachach nie zakochuję się tak szybko jak w lakierach, dlatego czasem potrzebuję kilku podejść by przekonać się do jakiegoś zapachu. Tak naprawdę do Summer Scoop nie musiałam się przekonywać, to była miłość od pierwszego rozpalenia. Zaczynając od uroczego koloru wosku - pastelowego różu i po czarującej woni, która zaczęła unosić się już po kilku chwilach od rozpalenia. Zapach skrywa w sobie świeże lody truskawkowe z dużą ilością mleka/śmietany. Woń jest lekka, słodka, mleczna i wręcz do zjedzenia. Akurat przy okazji miałam świetne ptasie mleczko o TAKIM SAMYM smaku jak zapach wosku Yankee Candle... To było coś cudownego.
Zapach ten przypomina mi wiele rzeczy, między innymi lizaki Chupa Chups, którymi zajadałam się jako dzieciak (teraz także nie mówię mu "nie" gdy napotkam go w sklepie... :)). 







Pozdrawiam
Mavia

2 komentarze: