czwartek, 21 kwietnia 2016

Yankee Candle - ORANGE SPLASH [wosk]


ORANGE SPLASH



Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: soczysta pomarańcza.

Cena: 8 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g



Uwielbiam owocowe kompozycje, o czym wspominam za każdym razem kiedy robię dla Was notkę z woskiem w roli głównej. Dzisiaj padł wybór na Orange Splash, który według producenta jest soczystą pomarańczą. Kolor jest cudny - mocny pomarańczowy kolor od razu sugeruje nam z czym mamy do czynienia. Zapach jest bardzo intensywny, świetnie wypełnia całe pomieszczenie jednocześnie sprawiając, że nie jest duszący i mdły. Jednakże przechodząc do samego zapachu, muszę przyznać, że nieco mnie rozczarował. Oczywiście - pomarańcza jest wyczuwalna zaraz po rozpaleniu - dojrzała soczysta, nieco kwaśna. W tle jednak, czuć chemiczny, pomarańczowy aromat, trochę przypominający mi z dzieciństwa lekarstwa o smaku pomarańczowym. Niby smaczne, ale jednak to był lek ;). Podsumowując, nie uważam to za porażkę, aczkolwiek spodziewałam się czegoś innego. 





Pozdrawiam
Mavia

1 komentarz:

  1. Mam wrażenie, że zapach mógłby mnie drażnić przez ten chemiczny, pomarańczowy aromat, który przypomina lekarstwo :)
    Także raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń