niedziela, 24 kwietnia 2016

Yankee Candle - RED RASPBERRY [wosk]

  RED RASPBERRY



Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: dojrzałe maliny.

Cena: 8 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g






Niedziela jest dniem, w którym często sięgam po nowy wosk na nowy tydzień. Red Raspberry mogłabym palić całymi miesiącami gdyż woń świeżych malin umilałaby mi zarówno te chwile gdy maliny są dostępne i mogę się nimi zajadać non stop, ale i te momenty zimowe, gdzie malinowy aromat byłby miłym wspomnieniem lata. Jednak zacznę od początku. Uroczy obrazek na wosku jak i sam jego kolor już zachęcają do odpakowania tarty i rozpaleniu jej w kominku. Zapach, który unosi się po rozpaleniu nie jest do końca wonią świeżo zerwanych malin. Przypomina mi zapach domowego soku malinowego, który robi moja mama każdego roku. Do bólu słodki i lepki, ale jakże niezbędny do herbaty w zimowy wieczór. Uważam, że zapach jest przyjemny, aczkolwiek nie jest to zapach dojrzałych malin, a soku malinowego lub dżemu. Nieco przetworzony, jednakże nadal wypełniony prawdziwymi malinami po brzegi. Nie tego się spodziewałam, ale i taka wersja malin mnie urzekła :)





Pozdrawiam
Mavia

1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś ten wosk i mino, że zły nie był to szukam nadal czegoś naturalniejszego. Z YC uwielbiam za to mocniejsze, męskie zapachy (np. Midsummers Night i ogólni ciemne kolory). :)

    OdpowiedzUsuń