piątek, 26 czerwca 2015

My Secret & Sensique - nowości!

Cześć Wam! :) Dzisiaj przychodzę do Was z miłą informacją, a mianowicie w Drogeriach Natura od wczoraj pojawiły się kolejne nowości! Są to błyszczyki Dress Up Your Lips w 10 nowych kolorach, dla przypomnienia zapraszam na notkę z dawniejszymi kolorami z nieco innej serii Hot Colors, ale wyglądają na całkiem podobne jeżeli chodzi o formułę i opakowanie. Jestem ich bardzo ciekawa, zwłaszcza kolorów, bo z formuły i aplikacji byłam zadowolona, ciekawe jak się spiszą. 

Kilka słów od producenta:

Nadają ustom subtelny kolor, natomiast bogata formuła z olejem ze słodkich migdałów, olejem sojowym, masłemkakaowym oraz witaminami A i E, idealnie je odżywia i chroni przed działaniem promieni słońca. (Pojemność 7 ml / Cena 9,99 zł)


Kolejna nowość to limitowana kolekcja lakierów My Secret w 8 cudownych, letnich kolorach! Zarówno pastele jak i żywsze kolory wchodzą w skład nowej limitowanki. 

Kilka słów od producenta:
Lakiery w pastelowych letnich kolorach. Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug. (Pojemność 10 ml / Cena 6,99 zł)


Trzecią nowością są cienie do powiek Sensique w 12 nowych kolorach. Cienie Sensique znam i cenię, przyznaję się, że kilka już wyzerowałam :). Oczywiście, tak jak w poprzednich przypadkach - jestem ciekawa jak wypadną na żywo! :) 

Info od producenta:
Satynowy lub perłowy połysk dodaje makijażowi oczu głębi i elegancji. Cienie idealnie dopasują się do cery opalonej letnim słońcem! (Waga 2 g / Cena 6,99 zł)




Wpadło Wam coś w oko? Ja nie mogę się doczekać mazideł do ust, zapowiadają się świetnie! Pozostałe nowości też kuszą... :) Koniecznie dajcie znać!


Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze:

  1. lakiery mają świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna kolorystyka, z chęcią przygarnęłabym większość lakierów oraz cieni :D z błyszczyków najbardziej wpadł mi w oko kiss orange :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym brała te ciemne błyszczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie i błyszczyki będą moje ;)

    OdpowiedzUsuń