wtorek, 16 czerwca 2015

Lovely Summer Sand #4

 Wywiadówka:  

Lovely
Summer Sand

odcień: 1
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 8zł
pojemność: 8ml
wykończenie: płynny piasek
krycie: 2 warstwy 
plusy:   + szybko schnie           
               + przystępna cena
               + dostępność
               + strukturalna faktura
minusy: - szybko się brudzi 

Summer Sand to jedna z najnowszych kolekcji, którą wprowadziło Lovely. Jak już wspomniałam przy notce z białym piaskiem, skusiłam się na kilka kolorów z tej serii. Błękit niesamowicie mnie zauroczył w opakowaniu, lekki, przywodzący na myśl bezchmurne niebo. Odcień jest idealny, a dodatkowo tego roku bardzo popularny. Faktura emalii jest chropowata, aczkolwiek drobinki są niewielkie i dużo mniej wystające niż przy lakierach piaskowych, które ja znam. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, schną szybko, zmywanie nie sprawia problemów, ale wadą jest fakt, że szybko się brudzi... Nie przeszkadza mi to aż tak bardzo ponieważ równie łatwo zmywa się pod wodą. 












Pozdrawiam
Mavia

11 komentarzy:

  1. Uroczy kolorek, a brudzenie się piasków mi nie przeszkadza, bo dłonie i tak trzeba myć, a wtedy i pazurki się czyszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać urlopu w Polsce, patrzę na ten lakier i myslę, że muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor. Ja mam zielony. Przeszkadza mi tylko to, że tak długo schnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek , chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go również :) Osobiście mój ulubiony w odcieniu niebieskim :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://rozmaitoscikosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor, chociaż wolę piaski o matowym wykończeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie nie mój kolorek ;) nie lubię niebieskości

    OdpowiedzUsuń