niedziela, 21 października 2012

Kilka nowości w mojej lakierowni

 Kilka dni temu przybyło do mnie trochę nowych lakierów w ramach współprac, w tym moje pierwsze lakiery Orly. Póki co nie mogę oderwać wzroku od ich pięknych opakowań i tych jakże dopracowanych detali. O nich poczytacie więcej w najbliższych tygodniach:). Drugim punktem są nowe odcienie lakierów Sensique, posiadam w swoim zbiorze 10 z 16 nowych kolorów. Jeden z nich noszę już na paznokciach, ale nie będę się zagłębiać w temat ponieważ o nich również poczytacie w najbliższych tygodniach:). Teraz już nielakierowo, ale jestem w trakcie testowania także granatowej maskary My Secret oraz odżywki do rzęs, na te dwa przedmioty dam sobie więcej czasu, zwłaszcza na odżywkę, dlatego bądźcie cierpliwe, wszystko pojawi się w swoim czasie. 

Teraz już czas na zdjęcia:


152, 154, 158, 167, 166

162, 165, 164, 160, 159
  
Holiday Soriee: Au Champagne, Ingenue

Electronica: Preamp, Shockwave, Synchro, Decoded



A oto rzecz, którą upolowałam wczoraj w Tk Maxxie. Nie liczę na super jakość, również kolory nie porywają na pierwszy rzut oka ale spójrzcie na te buteleczki!!! Czyż nie są słodkie?:)))

Wpadło Wam coś w oko? Czego jesteście najbardziej ciekawe i co chciałybyście zobaczyć najpierw?:)

Pozdrawiam:*

46 komentarzy:

  1. OHMYGASH TE LODY *___________*

    btw ile masz lakierów w kolekcji ?:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo :D Teraz sporo mi przybyło, muszę zrobić podsumowanko pod koniec roku ale ponad 500 :)

      Usuń
    2. o jaa, wypadam blado ze swoimi 50-kilkoma ;D zrobisz może notkę w której pokażesz swoje cuda ?

      Usuń
    3. 50 to sporo:) I wcale nie wypadasz blado:) Kiedys robiłam notki kolorystycznie, obecnie umieszczone są w zakładce Kolekcje Lakierowe, a cały spis lakierów jest tutaj: http://mavia-nails.blogspot.com/p/lakierowa-lista.html :). Za niedługo rozpocznę serię notek gdzie mam uszeregowane lakiery firmami i będę je omawiać grupowo:) Wszystkie lakiery w jednej notce to chyba niemożliwe, wątpię żeby ktoś wytrwał do końca :D:D

      Usuń
    4. Ohoho, to przejrzę :> Będę czytać z przyjemnością. Ja bym wytrwała, ale mam dziwny fetysz uwielbiania patrzenia na notki z kolekcjami lakierowymi i kosmetykowymi. :D
      Dziękuję btw za watcha :)

      Usuń
    5. A mi mówią, że jestem lakieromaniaczką, a mam "raptem" ok. 200 :D.

      Usuń
  2. 500? ; o :D lakier z sensique maja swietne, zywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Być może to trochę...niezdrowe ale co poradzę jak ja to kocham!:)

      Usuń
  3. wow! same cudeńka :) Z niecierpliwością czekam na zdjęcia lakieru Orly Synchro na pazurkach oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synchro jest wspaniały, jeszcze go nie miałam na paznokciach ale na pewno niebawem pojawią się swatche na blogu:)

      Usuń
  4. Orly poszalało...super kolory. A w szczególności zawieszki pilniczków do paznokci. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze lakiery Orly i czuję się zachwycona! Dziś na moich paznokciach gości Au Champagne i czuję się z nim fantastycznie:) A mini pilniczki to taki dopieszczacz do całokształtu...:)

      Usuń
  5. Wow, śliczne te lakiery z TK Maxxa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo obawiam się co do ich jakości ale zobaczymy... :P

      Usuń
  6. Aaach Orly! Jestem dumną posiadaczką Preamp - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Preamp podoba mi się niesamowicie, jestem niesamowicie ciekawa jak będzie się sprawował:)

      Usuń
  7. Każdy Orly jest prześliczny ! a lakiery z Tkk Maxx faktycznie są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie muszę pisać, że zazdroszczę?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam 2 z tej serii - błękitny i jasnoróżowy i bardzo je lubię chociaż nie utrzymują się długo na moich paznokciach..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie miałam na paznokciach pomarańcz i byłam z niego całkiem zadowolona, trzeciego dnia mały odprysk na jednym paznokciu ale to ze względu na namaczanie w wodzie :)

      Usuń
  10. miałam 1 lakier s sensique i był całkiem niezły chyba kupie inne kolory ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wiele lakierów Sensique i serdecznie polecam:) Jeszcze chyba żaden mnie nie zawiódł:)

      Usuń
  11. Ciekawa jestem tych lakierów z Sensique muszę się wybrać do natury i kupić jakiś nowy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory z pozoru klasyczne ale niektóre bardzo ciekawe i w sumie niespotykane jak wspaniały turkus 162 czy metalowy granat 164:)

      Usuń
  12. mialam odzywke z Sensique :) była nawet ok :D przyciągają mnie te kolorki :D chyba zajrzę do sklepu jutro ..:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobrze, mam nadzieję że dla mnie też będzie w porządku:)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Saurio, to między innymi dzięki Tobie tak ten odcień mi się spodobał :) :) Cudnie wygląda na Twoich paznokciach ale chyba już to kiedyś gdzieś pisałam...:)

      Usuń
  14. Koniecznie muszę przejrzeć ciemne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te "lodzikowe lakiery" to nie są przypadkiem lakiery dla dzieci? :P wiesz, takie z trwałością kilkugodzinną, za to mało szkodliwe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie:) To "prawdziwe" lakiery:) Sprawdzałam i poza tym były na dziale z normalnymi kosmetykami :D

      Usuń
  16. Ooooo jak dużo tych nowości :) i po co Ci tyle nowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to by malować, malować, MALOWAĆ!:):P I pokazywać na blogu - rzecz jasna;) :)

      Usuń
  17. Jejku, same cudowności! Pokazuj Orly... ale który pierwszy, to nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Orly na pewno na pierwszy ogień pójdzie Au Champagne:) Dziś noszę go na paznokciach i za kilka dni na pewno coś o nim skrobnę:)

      Usuń
  18. zazdroszczę lakierków sensque :P

    mam ten au champagne z orly i uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O takich w tk nie widziałam, za to sporo nowych zestawów się pojawiło :)

    ale zazdroszczę ORLY, wydaje mi się że kolory nie moje, ale nie wiem czemu ale straaasznie chciałabym mieć ich lakiery, a takie niedostępne są :(

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem bardzo ciekawa lakierów orly! będę z niecierpliwością czekać na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ORLY ale Ci ich zazdroszczę :)
    PS. Ps. Fajny blog, dodaje do ulubionych i zapraszam do mnie. Odwiedź się, polub, skomentuj ZAPRASZAM :)
    http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń