wtorek, 2 października 2012

Zniżkowo - InStyle, Elle, Claudia, Avanti


Październik jest dość bogaty w zniżki więc warto o tym napisać:). Zniżkowy październik jako pierwsze rozpoczyna InStyle oraz Elle. Zarówno w InStyle jak i w Elle zniżki są jednakowe, akcja jest połączona i polega na wycięciu kuponów z gazety i przekazaniu ich w kasie podczas zakupu. Sama zakupiłam InStyle w cenie 4,90zł. Kupony obowiązują w najbliższy weekend czyli 6-7 październik. Poniżej wrzucam zdjęcia z gazety, oczywiście niezbyt dobrej jakości, robiłam je przed chwilą z lampą błyskową i wyszły kiepsko, jakbyście nie mogły się rozczytać to pytajcie, poza tym podejrzewam, że w internecie krążą lepszej jakości zdjęcia tych zniżek;). Największe atrakcje oczywiście czekają na nas w Warszawie w Złotych Tarasach, dużo konkursów, wiele lakierów Orly do rozdania i tak dalej. W innych miastach niestety nic mi nie wiadomo o jakichś specjalnych akcjach... A szkoda. 

















A tak prezentują się zniżki do wycięcia:



Claudia i Avanti się pokrywają, Claudia 20 i 21 października, a Avanti 19-21 października. Claudię kupuje moja mama co miesiąc więc przypadkiem dowiedziałam się o zniżkach. W większości są podobne do tych z InStyle i Elle. Zasada jest podobna, również należy wyciąć kupony i okazać je przy kasie. 




Avanti nie kupiłam, zniżki skopiowane ze strony 
http://avanti24.pl/moda/1,119325,12566493,Weekend_znizek_z_Avanti__19___21_pazdziernika.html 


A
B
BADURA - 20% na wybrane modele
C
D
E
EOBUWIE - 20% na najnowszą kolekcję na www.eobuwie.pl lub w sklepach sieci Traf
ESOTIQ - 20% na nową kolekcję
EVENTO - 20% w sklepie internetowym www.shop.evento.com.pl na hasło AVANTI
F
FALKE - 20% na nową kolekcję rajstop, pończoch i skarpet
G
H
HD - 30% na cały asortyment
K
KNITTEX - 20% na hasło AVANTI w sklepie www.knitex.pl
L
M
MENBUR - 25% promocja tylko na kolekcję Menbur
N
O
OCHNIK - 20% na całą kolekcję w salonach
ORSAY - 20% w sklepie internetowym www.orsay.com na hasło: 90125
P
Q
R
S
SABRA - 20% na całą kolekcję
SIZEER - 20% na buty damskie
STYLE UP - 30% na cały asortyment sklepu Styleup.pl plus darmowa wysyłka hasło: Avanti
SWISS - 20%
T
TALLY WEIJL - 20% na całą kolekcję
TATUUM - 20%
U
V
VIA ROMA - 20% na wybrane modele
W


Krótkie podsumowanie:

InStyle/Elle     6-7 października 2012        4,90zł/7,90zł
Claudia           20-21 października 2012     2,99zł
Avanti            19-21 października 2012     4,50zł

Osobiście sama wybieram się w sobotę na zakupy ze zniżkami, szczególnie jestem zainteresowana Mohito, House, The Body Shop, Cubus, New Yorker :). Jak Wam podobają się zniżki? Wybieracie się na zniżkowe weekendy czy odpuszczacie?:) 

Pozdrawiam:*

10 komentarzy:

  1. Jej super zniżki! Idę na zakupy !! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypatrzyłam dla siebie sporo zniżek z Instyle, ale kurde zaplanowałam zakupy na piatek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O Claudii i Avanti nie słyszałam, kupiłam sobie natomiast InStyle. Szkoda, że tylko w Wawie są takie atrakcje, a dla Krakowa nic nie przygotowano :(

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie mam możliwości zakupów w tych sklepach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja odpuszczam, póki co nie jestem nawet w stanie wyjść z domu :)
    Udanych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  6. Orly do rozdania?! Co gdzie i jak? Pytam, bo ja zupełnie nie zakupowo-rabatowa jestem :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tych zniżek...
    Ciekawe czemu mniej-więcej w tym samym czasie wszystkie gazety robią takie akcje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze powiedziawszy nigdy nie korzystałam z tego typu zniżek. Może dlatego, że kupuję coś wyłącznie wtedy, gdy tego potrzebuję. Szukając butów naprawdę często natrafiam na ten sklep internetowy: https://butymodne.pl/czolenka-damskie-c5543.html bo posiada spory ich wybór w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń