poniedziałek, 19 maja 2014

Wibo Celebrity Nails #5 So Classy

 Wywiadówka: 

Wibo 
Celebrity Nails

odcień: 5 So Classy
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : 6.99zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: shimmer
krycie: warstwy
plusy:    + niedrogi
                + wąski pędzelek
                + przyjemna aplikacja
          + dostępność
minusy: - słaby połysk

So Classy to kolejny odcień Wibo z wiosennej kolekcji Celebrity Nails. Kolory z tej kolekcji nie są zbyt oryginalne, mają klasyczne kolory z dodatkiem shimmer'a. So Classy to malinowy róż, z dodatkiem złotego, drobnego brokatu, który również widoczny jest na paznokciach. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch standardowych warstw, które schły przeciętnie. Aplikacja przebiegła bezproblemowo, lakier wymaga top coat'a ponieważ połysk jaki zostawia lakier jest dość marny. Podoba mi się design opakowania, ciekawie prezentuje się zakrętka w kolorze lakieru, ale to już znamy chociażby z lakierów Bourjois czy Essence, nie mniej jednak wygląda to interesująco i zwracają na siebie uwagę w gronie samych czarnych zakrętek. 
  







Pozdrawiam:*

Mavia

16 komentarzy:

  1. Nie czułabym się dobrze w takim kolorze niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny, ale nie wiem czy kupiła bym go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam kolor ładny, ale jakoś niezbyt podoba mi się ten brokat.

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam dwa kolorki z tej serii :) super

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam w domu i czeka na pomalowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten kolorek, ale jeszcze nim paznokci nie malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek ma cudowny, miałam różowy z tej serii, ale pozostawiał straszne smugi więc oddałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach,ciekawe czy przypadłby mi do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie w moim guście, ani kolor ani wykończenie mi się nie spodobały. W ogóle ja nie lubię raczej lakierów z shimmerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolor jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek i fajnie, że ma taki pyłek.

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem ładny, fajnie, że ma drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Shimmer dodaje mu tego "czegoś"! Śliczny!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier całkiem fajny, ale w Rossmenie do mojego koszyka nie wpadł tylko ten i pomarańcz. ;) Wydaje mi się taki troszkę nudny... :)

    OdpowiedzUsuń