piątek, 30 maja 2014

Bell Fashion Colour - #327 + naklejki wodne :)

 Wywiadówka:

Bell
Fashion Colour



odcień: 327
gdzie kupić? :  wizaż24, Drogerie Natura, nie sieciowe drogerie
ile kosztuje? :  7-10zł
pojemność: 11ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy: + bezproblemowa aplikacja
              + ładna buteleczka
              + piękny połysk
              + szybko schnie
              + dobre krycie
minusy: - - - - - 
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakieru Bell. To truskawkowy róż, przypomina mi truskawkowy koktajl z odrobiną śmietany :). To wyobrażenie jest trochę z przymrużeniem oka, bo kolor nie do końca przypomina to co sobie wymyśliłam:). To średni róż z kroplą czerwieni, dość mocno nasycony, z drobnym, złotym shimmerem. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch standardowych warstw, które schną w krótkim czasie. Połysk jest zadowalający i niekonieczne jest użycie top coat'u. To mój pierwszy lakier z tej serii i już wiem, że nie ostatni bo wywarł na mnie pozytywne wrażenie :). Nie miałam problemów przy aplikacji, ani przy zmywaniu, wszystko przebiegło pomyślnie. Mój egzemplarz pochodzi ze sklepu internetowego wizaż24, gdzie kosztuje


  






Jak przedwczoraj obiecałam, tak dziś spełniam obietnicę. Naklejek wodnych używam już od zeszłego tygodnia, ale ze względu na kilka zaplanowanych notek mogę pokazać je Wam teraz. Jeden paznokieć zmieniłam na biały i nałożyłam na niego... różową sówkę! Jest tak nieprawdopodobnie słodka, że nie mogłam się na nią napatrzeć:). Pochodzi ona z tego zestawu naklejek o numerze 14:






Naklejki można kupić TU lub TU w cenie ok. 3,2zł. :)


Pozdrawiam:*
Mavia

20 komentarzy:

  1. podoba mi się, że kolor lakieru przełamany jest złotymi drobinami, słodka sówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę przeszkadza mi ten shimmer, ale kolor jest bardzo fajny :D Sówka wygrywa wszelkie zawody ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sówka taka urocza <3 a lakier hmm sama nie wiem ładny ale bez szału!: c

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek :) A ta sówka bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówka jakby dla mnie! Idealna. Lakier ma w sobie coś "przyciągającego" wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor, a sówka mega urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda mani tak fajnie przyozdobiony tą sówką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka urocza sówka! <3
    piękne!
    mam ten lakier i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    www.lovelinessbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo takiego wykończenia moim zdaniem wygląda ładnie :) A sówka jest po prostu słodka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sówka jest świetna, kusisz tymi naklejkami:). Lakier ma bardzo ładne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. przesłodka sowa <33 piękny lakier, wygląda jak jakiś sorbet <3 mmmm

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny ten kolorek! :) a z sówką prezentuje się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki piękny kolorek! a naklejki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sam Bell niespecjalnie mi się podoba, ale w duecie z sową daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super naklejeczki :)))
    Zapraszam również do mnie POZDRAWIAM :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Sówka super skomponowała się z kolorem lakieru! /P.

    OdpowiedzUsuń