poniedziałek, 26 maja 2014

Colour Alike Hola Hola #500 ja pierniczę!

 Wywiadówka:  

Colour Alike
Hola Hola

odcień: 500 ja pierniczę!
gdzie kupić? : internet, niesieciowe drogerie
ile kosztuje? : 10,99zł
pojemność: 8ml
wykończenie: holograficzne
krycie: 1/2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + dobre krycie               
               + cena

minusy:  - - - - - 

Ja pierniczę! to lakier pochodzący z zimowej kolekcji holograficznej Hola Hola. Nie mogłam mu się oprzeć! Bazą tutaj jest czekoladowy brąz, który momentami wygląda jak czerń. Wewnątrz znajduje się holograficzny pyłek, który jest mocno widoczny w sztucznym świetle i w słońcu. Do pełnego krycia potrzebowałam jednej warstwy, gdzieniegdzie dołożyłam drugą, ale właściwie nie była ona konieczna. Póki co, do tej pory kupowałam lakiery w sklepie internetowym, w Krakowie można je dostać również w Galerii Krakowskiej w aptece-drogerii, ale nie zawsze są tam nowe kolekcje. 

Podsumowując, ja pierniczę! totalnie mnie zauroczył i zawładnął moim sercem! <3 


  
  






Pozdrawiam:*
Mavia

20 komentarzy:

  1. wow świetny :) a nazwa rozwala system :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście wygląda jak czarny :) Bardzo ładnie się prezentuje! I jeszcze ten holo pyłek w środku ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cuudo, chcę, chcę, chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek:) Mam pytanko czy w okresie letnim lubisz nosi na paznokciach ciemne kolory czy jasne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jasne, lub ciemne ale mocno nasycone jak na przykład - czerwienie czy zielenie :). Akurat jednak tak się zdarzyło, że mam kilka swatch'y z wczesnej wiosny gdzie zdarzało mi się nosić ciemne i ponure kolory ;)

      Usuń
  6. Cudo! Uwielbiam podziwiać takie piękne lakiery holo na innych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten lakier, często po niego sięgałam w chłodniejszych miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie jeszcze kiedyś mój!

    OdpowiedzUsuń
  9. powiedziałabym co o nim myślę,ale chyba nie wypada...a zresztą: zajebiaszczy! :D piękny jest,kocham takie ciemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie u Ciebie wygląda, inne swatche są bardziej brązowe, a ja nie lubię brązów u siebie na paznokciach, ale coraz bardziej mam wrażenie, że to coś między ciemnym fioletem a czernią i to już mi baaaaaardzo pasuje :) pewnie w końcu go kupię, bo wygląda przecudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda,że nie jest ciut jaśniejszy, wydaje się czarny, a chyba lepiej by wyglądał, gdyby miał faktycznie kolor PIERNIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękny. I ta tęczowa poświata... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jest genialno - wspaniało - boski!!!

    OdpowiedzUsuń