wtorek, 6 maja 2014

Paese #306

Wywiadówka:

Paese

odcień: 306
gdzie kupić? :  Wyspy Paese, internet
ile kosztuje? :  15,90zł
pojemność: 9ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + bezproblemowa aplikacja
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek       


              + nie tworzy smug
              + dostępność             
minusy: - - - - 

 To mój drugi lakier Paese i nie zapowiada się aby był to ostatni :). Odcień nr 306 to jasna klasyczna szarość, bardzo lekka i mam wrażenie, że to dość uniwersalny kolor, nie rzuca się mocno w oczy ale wygląda schludnie i delikatnie. Bardzo podoba mi się mocny połysk lakieru, nie wymaga dodatkowej warstwy nabłyszczacza. Jeżeli chodzi o samą emalię, potrzebne są dwie cienkie warstwy do pełnego krycia, a czas schnięcia jest krótki. Podoba mi się ten kolor, aczkolwiek cena jak dla mnie jest trochę za wysoka, ale z tego co wiem, można często napotkać promocje na stoiskach Paese :).









Pozdrawiam:*
Mavia

18 komentarzy:

  1. U mnie w drogerii są za około 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor, bardzo mi się takie szarości podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor!

    http://tocouwielbiam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek, a największe wrażenie robi na mnie ten połysk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny szaraczek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor na prawdę piękny, coraz bardziej podobają mi się szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor na prawdę piękny, coraz bardziej podobają mi się szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolorek, taki jak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten kolor, trochę takie nieokreślony, lubię takie "zagadki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. coraz bardziej się cieszę że to właśnie go wzięłam do swojego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie pomalowane paznokcie i świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor :) Podoba mi się bardzo :)

    poprostupaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń