piątek, 9 listopada 2012

Ruffian Manicure Karmelkowo - podejście drugie!

Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje pierwsze podejście do ruffian manicure, które w sumie uważam za udane:). Obiecałam Wam, że na jednym się nie skończy, więc teraz spełniam tę obietnicę i pokazuję kolejny ruffian w moim wykonaniu :). Szczerze? Dziwnie mi z takimi paznokciami, czuję się średnio. Dobranie kolorów nie jest zbyt trafne, najbardziej pasowałaby czerwień lub bordo ale chciałam zrobić jakieś inne połączenie niż ostatnio. Jak patrzę teraz na zdjęcia to muszę przyznać, że wygląda całkiem nieźle ale czegoś mi tutaj brakuje... Bazą tutaj jest Inglot z dosyć nowej mini kolekcji o numerku 225, na to nałożyłam dwie warstwy Color Club - Earthy Angel z kolekcji Back To Boho (A). Aby utrwalić całość, nałożyłam top coat z jakiegoś zestawu CC:). Nie wiem ile wytrzyma, noszę go dopiero od paru godzin:D. Następnym razem na pewno spróbuję foliowego błękitu razem z jakimś grantem :). Myślę, że to może wyjść całkiem ciekawie:). A Wam jak się podoba takie połączenie kolorystyczne? :) 







              Pozdrawiam



24 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszło, a mi właśnie podobają mi się kolorki jakich użyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem połączenie kolorystycznie jest idealne :) Całość wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają. może też się kiedyś skuszę na takie zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie mogę przekonać do takiego manicure :(

    OdpowiedzUsuń
  5. W takiej wersji mi się podoba takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie, wyszło naprawdę dobrze:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie przepadam za włąśnie takimi końcówkami od dołu że tak powiem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z jakimś jeszcze ciemniejszym kremem efekt byłby lepiej widoczny, ale takie połączenie też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, niebanalny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się!! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. optycznie wydłuża paznokcie -połączenie kolorków podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jak oglądam zdjęcia Twoich paznokci to mam wrażenie,że zaraz się wywiną i odlecą :P Nie wiem czy wiesz o co mi chodzi xD Bo Ty masz takie specyficzne paznokcie ;P
    Brąz bardzo ładnie prezentuje się ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są to naturalne paznokcie i niestety nie są idealne. Bardzo żałuję, że nie są standardowe, sama ich nie lubię, kilka razy zastanawiałam się nad tym czy w ogóle jest sens prowadzenia bloga i całej tej lakierowej manii skoro mam takie brzydkie paznokcie. Jednak bardzo to lubię, bez względu na wszystko...

      Usuń
    2. Brzydkie? Nie no, proszę Cię... Nie widzę w nich brzydoty.

      Usuń
  13. masz za dlugie paznokcie na takie zdobienia, i w dodatku wykrecają sie w jedna strone i jakby wyginaja w gore. wg mnie nie wyglada to dobrze. powinnas je skrocic, przeciez odrosną jak bedziesz chciala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas je skracam jednak szybko odrastaja. Dwa ostatnie paznokcie rosną mi do góry, ale nie wyginaja się, reszta rośnie normalnie.

      Usuń
  14. kolorystycznie idealnie,oba lakiery mają boskie kolory,jednak ten styl malowanie mnie nie odpowiada,wydaje mi się że skraca paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyszło ,a kolory pasują do siebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń