poniedziałek, 5 listopada 2012

Orly Electronica - Shockwave

Wywiadówka:
ORLY
Electronica
odcieńShockwave
gdzie kupić? :  orlybeauty.pl, sklep Orly stacjonarny w W-wie
ile kosztuje? :  60zł (zestaw miniaturek)
pojemność: 5,3ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + bezproblemowa aplikacja            
              + możliwość nabycia miniaturek
              + delikatniejszy zapach w stosunku do standardowych                                           lakierów
                                                                                                                      + szybko schnie
                                                                             minusy: -  brak sklepów stacjonarnych


Shockwave to dość ciemny odcień niebieskiego, wpada zdecydowanie w granat. Oglądałam wiele swatchy w internecie i muszę przyznać, że mój lakier na żywo jak i na moich zdjęciach jest dużo ciemniejszy niż pokazywany w internecie. Nie wiem czego to zasługa, u mnie ten lakier na dłoniach jest taki jak na zdjęciach poniżej:). Sympatyczny kolor, dobrze się go nosi o tej porze roku, lubię takie kolory. Na paznokciach mam tradycyjnie dwie warstwy, schnie szybko i ma mocny połysk. Posiadam miniaturkę, aplikacja nie jest problemowa, pędzelek jest dość cienki, co niektórych może denerwować jednak mnie dobrze się z nim współpracowało. 




  

 Na koniec z brokatem NYC - starry silver glitter:) 




Pozdrawiam:*

19 komentarzy:

  1. Piękny kolor:) Lubię takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeeest! szukałam takiego koloru od dawna;D wspaniale się prezentuje....zapraszam do siebie na wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny granat. Podoba mi się, że tak mocno błyszczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor! odkad jestem ruda uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, chociaż nie przepadam za takimi kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję kupić jakiś lakier Orly na targach w weekend :D w końcu nie będę Ci ich aż tak bardzo zazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj:P A ma być Orly na targach? Byłoby świetnie, również się wybieram więc na pewno przy jakimś stoisku lakierowym na pewno się spotkamy ;P :)

      Usuń
  7. Ma w sobie coś ten granat. A pokryty glitterem jest perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten bardzo mi się podoba, szkoda, że takie drogie są :(

    OdpowiedzUsuń
  9. W połączeniu z NYC cudnie! :) Sam też bardzo ładnie wygląda ;)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, solo i z glitterem również.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny jest ; ) mam bardzo podobny z NYC : D

    OdpowiedzUsuń
  12. This colour is beautiful by it's own but with that glitter it's stunning!

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie to wyglada. Masz boskie pazury, to Twoje naturalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Moje, moje, za szybko rosną zdecydowanie i nie nadążam z podcinaniem:)

      Usuń
  14. mam ten top nyc i jest świetny :) sam lakier mi się podoba, chociaż nie czuję się w takich kolorach - mam strasznie blade dłonie :)

    OdpowiedzUsuń