wtorek, 20 listopada 2012

KIKO Magnetic - #705 Ottanio // Teal

Wywiadówka:

KIKO Make Up Milano
Magnetic Nail Lacquer

odcień: 705 Ottanio // Teal
gdzie kupić? :  drogerie KIKO (niestety nie ma ich na terenie Polski)
ile kosztuje? :  2,5 euro
pojemność: 11ml
wykończenie:  magnetyczne
krycie: 2 warstwy (dopiero druga była potraktowana magnesem)
plusy: + świetny magnetyczny efekt
              + ładna buteleczka
              + świetna aplikacja
              + szybko schnie
              + wygodny pędzelek
minusy: - niedostępny w Polsce

 Czy jesteście gotowe na baaardzo dużo zdjęć?xD Wiem, że zdjęcia są niemal identyczne ale miałam wrażenie, że lepiej będzie oddać piękno Kikusia:). Kiko lubię, lubię tę prostotę w opakowaniach i cienki ale sztywny pędzelek. To nie jest mój pierwszy magnetyczny lakier, a że polubiłam tego typu zdobienia to nie mogłam się doczekać aż zabiorę się za zabawę z tym cudakiem. Do wykonania wzoru użyłam magnesu Essence, niestety Kiko kupiłam na wyprzedaży, magnesików już nie widziałam, a na pewno chwyciłabym te ukośne pasy... Paski wychodzą bardzo dokładne i wyraźne, ogólnie jestem pod wrażeniem. Gdybym wiedziała, że tak się spisze wzięłabym pozostałe kolory... ;P No ale kto by pomyślał ;). Nie mówiłam jeszcze nic o kolorze, a naprawdę jest wart naszej uwagi - trochę turkusowy, trochę morski ale nadal niebieski. 


Lubicie magnetyczne czy wolicie klasyczne lakiery do paznokci bez "efektów specjalnych"?













Pozdrawiam :*:*

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt, sama przymierzam się do kupienia lakierów magnetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt :)

    Twój kształt paznokci jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper,widoczny efekt-mój z essence tak nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  4. magnetyczne paski lepiej wyglądają poprzeczne wg mnie :) kolor jest suuper

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam jeszcze żadnego magnetycznego lakieru :(

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda naprawdę przyzwoicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widze perfekcyjny efekt magnetycznego lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię, chociaż mam dwa dopiero. Ale może upoluję w Serbii jakiś z China Glaze z magnesem od razu, bo niesamowicie mi się podoba efekt kółeczek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny efekt i świetny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ;) Załuję, że też nie kupiłam jak miałam okazję ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiko dał czadu- piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń