czwartek, 1 sierpnia 2013

IV WIBO BOX!!!

 Cześć!:) Wczoraj po powrocie do domu czekała na mnie paczka, żadnej się nie spodziewałam, ale jak spojrzałam tylko na taśmę, którą była zabezpieczona paczka - już wiedziałam, że to kolejny Wibo Box - już czwarty. Co się w nim znalazło na pewno już wiecie z blogów, które były szybsze w pokazaniu zawartości ale postanowiłam dorzucić swoje 3 grosze. Przede wszystkim matowe lakiery do paznokci, na które czaiłam się już jakiś czas (neonowy róż noszę już na paznokciach:D), poczwórny korektor, który także za mną chodził. Zapraszam Was do oglądania zdjęć oraz zapoznania się z krótką charakterystyką produktu przez producenta:). Ten Wibo-Box póki co, jest moim ulubionym:).



Top Coat szybkoschnąca odżywka do paznokci, z czasem schnięcia od 30 do 55 sek., dobrze przywiera do paznokcia, a lakier dłużej zachowuje swoją trwałość.

Utwardzacz do paznokci pielęgnuje słabe, rozdwajające się paznokcie dzięki silikonowej powłoce, która chroni płytkę paznokcia przez uszkodzeniami dnia codziennego. Zawiera proteiny m.in. keratynę, przyspieszającą regenerację paznokcia. Stosowany na lakier przedłuża jego trwałość.



7 // 10 // 9 //  3 // 8

So Matte to matowy lakier do paznokci dla kobiet ceniących sobie wyszukany styl i elegancję. Paznokcie w całkiem nowej, nowoczesnej odsłonie. Wybierz swój top kolor i zaskakuj wszystkich modowym hitem!



Growing Lashes pielęgnuje i odżywia rzęsy, a jednocześnie stymuluje ich wzrost, dzięki czemu zapewnia ich ekstremalne wydłużenie. Zawarte w formule odżywcze proteiny jedwabiu, D-Panthenol oraz kolagen dodatkowo wzmacniają, regenerują i chronią i pielęgnują osłanione torebki włosowe, a unikalne peptydy wspomagają naturalny wzrost rzęs. 



Eyeliner Waterproof to wodoodporny eyeliner o głębokim odcieniu czerni. Nawet niewprawną ręką wykonasz perfekcyjny makijaż oka na górnej i dolnej powiece, tuż przy linii rzęs.




Pomadka Eliksir zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.



Korektor 4w1 rozprowadza się równo i gładko korygując niedoskonałości, rozjaśniając przebarwienia skóry, kryjąc cienie pod oczami. Utrwala makijaż na cały dzień. Ma nowoczesne kompaktowe opakowanie.



Puder z bogatą formułą zawierającą minerały oraz wit. E nadając skórze zdrowy i naturalny wygląd. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry z uwzględnieniem osób o wrażliwej cerze i skłonnościach do problemów skórnych.



  3 // 58 // 57 

Cienie z jedwabiem 4 o formule bogatej w naturalny jedwab i minerały, które zapewniają efekt idealnej gładkości. Cienie dostępne są w kasetkach zawierających wygodny aplikator oraz 4 zestawienia kolorystyczne zawsze w szerokiej gamie kolorystycznej. 






Pozdrawiam:*
Mavia

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny box! Czekam na swatche lakierów i pigmentacja cieni mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, muszę przyznać, że kosmetyki całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jestem ciekawa czy ten eyeliner bardzo ciężko się zmywa używając zwykłego mleczka. mam nadzieję, że skrobniesz o nim parę słów :D

    najbardziej zazdroszczę aż czterech Eliksirów! bardzo udany box ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. noo sporo tego :D świetne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadki kuszą mnie od dawna, ale kiedy idę do Rosmanna i chcę kupić to nowe pomadki są mazane, używane powinni moim zdaniem zabezpieczać, zresztą od tego są testery. Ten fakt zniechęca mnie do zakupu :( Chętnie pooglądam swatche reszty kosmetyków zwłaszcza lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie ciekawi oprócz lakierów ta kredka do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne lakiery i cienie. Generalnie fajne te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę pomadek i korektora!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozazdrościć :D Zapraszam na maojego bloga : skybluevelvet-nailart.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten box! czekam na zdjęcia jak prezentują się lakiery, mascary, pomadki i korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy lakier od lewej będzie mój ! :)
    nominowałam Cię do Liebster Award: http://mrimcia.blogspot.com/2013/08/51-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej mnie zaciekawił ten korektor, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń