środa, 21 sierpnia 2013

IsaDora Wonder Nail - 725 Cherise

  Wywiadówka: 

IsaDora
Wonder Nail

odcień: 725 Cherise
gdzie kupić? : Douglas, http://www.luxury.pl/
ile kosztuje? : 31zł
pojemność: 6ml
wykończenie: kremowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy: + wygodny, szeroki pędzelek
                + świetne krycie                
                + estetyczne opakowanie 
 + ergonomiczny uchwyt
+ szybko schnie
+ połysk utrzymujący się aż do zmycia
  minusy: - - - - - 

To moje pierwsze spotkanie z lakierami IsaDora, przed tym spotkaniem wiele o nich czytałam, od lat widuję te charakterystyczne buteleczki w drogeriach i perfumeriach ale nigdy jakoś nie było okazji by poznać się z nimi bliżej. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Cherise - kremowa fuksja, bardzo kobiecy kolor, odważny ale nadal elegancki pasujący do kobiet w każdym wieku. Kolor może nie jest oryginalny, niepowtarzalny aczkolwiek jest zdecydowanie wart uwagi. Muszę zacząć od tak ważnego aspektu, na który coraz częściej zwracam uwagę czyli krycie. Tutaj jest ono wzorowe, jedna standardowa warstwa gwarantuje nam idealnie pokrytą płytkę, ja nakładam cienkie warstwy więc u mnie są to dwie. Schnie w mgnieniu oka, w minutę jest twardy jak kamień i spokojnie można wykonywać inne rzeczy. Mam go na paznokciach od poniedziałku, nadal świetnie się błyszczy, paznokcie wyglądają jakby były pomalowane przed chwilą. Pędzelek również jest ideałem, płaski, twardy i szeroki, nakładanie dzięki niemu jest łatwe i szybkie. Każdy detal jest dopracowany na 100%, to mi się podoba! 

IsaDora to przede wszystkim jakość, cena jest wysoka jak za 6ml emalii aczkolwiek myślę, że czasem można zaszaleć by mieć coś wyjątkowego w swojej lakierowni:). Cherise odkładam zdecydowanie na specjalne okazje! 



















 Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej o marce IsaDora jak i być na bieżąco ze wszystkimi nowościami oraz konkursami, zapraszam Was na:




 Pozdrawiam:*
Mavia

20 komentarzy:

  1. gdybym go dostała to pewnie bym się nie obraziła, ale jednak kolor za mało interesujący dla mnie żeby wydawać 30zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest interesujący, ale cena niestety wysoka:(

      Usuń
    2. w sumie źle się określiłam - miałam na myśli że jest mało oryginalny jak za tę cenę :) bo róż lubię zawsze i wszędzie! :)

      Usuń
  2. a dla mnie kolor bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek przecudny za to cena z kosmosu..

    OdpowiedzUsuń
  4. jest świetny z chęcią go kupie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny i super, że taka jakość dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, bardzo lubię wszelkie odcienie różu, ale cena trochę nie teges jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ten lakier ;) zgadzam się, jest idealny - pędzelek, krycie, buteleczka :D tylko ta cena trochę odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie to idealny odcień różu :) sliczne masz dlonie w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena trochę odstrasza :D
    Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor i bardzo ładny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolorek! w ogóle Isadora też znów króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest boski, kocham takie róże!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie, ulubiony kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor wydaje się naprawdę fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam różowe kolory :D jednak cena jest dość wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń