sobota, 10 sierpnia 2013

Golden Rose Holiday - #60

  Wywiadówka:  
Golden Rose
Holiday
odcień: #60
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 11,3ml
wykończenie:  cukrowa posypka 
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + dobre krycie
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  -  - - - -

Gdyby Rumpelstiltskin malował paznokcie to malowałby je właśnie na taki kolor. Nie wiem czy oglądacie serial Once Upon A Time, a jeśli tak to na pewno wiecie co to za postać:). To już ostatni piaskowiec jaki mam Wam do zaprezentowania w chwili obecnej, bazą jest czerń, może nieco wyblakła, grafitowa, a w niej zatopione są srebrne drobinki. Taki lakier to nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że ma wykończenie piaskowe/imitujące cukrową posypkę. Bardzo go polubiłam nawet w taką porę roku jaką mamy obecnie. Do pełnego krycia potrzebowałam dwie warstwy, schnie w oka mgnieniu i pierońsko trwały. Lubię, bardzo lubię;). 

  









Pozdrawiam:*
Mavia

18 komentarzy:

  1. Hahaha oglądam Once Upon A Time i rozbawiłaś mnie tym Rumpelstiltskinem XD
    Coraz bardziej mi się podobają piaski GR, ten wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie to usłyszeć bo rzadko spotykam się żeby ktoś nawet kojarzył ten serial:)

      Usuń
  2. wygląda wspaniale, choć nie lubię ciemnych lakierów, ten bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Rumpelstiltskinem trafiłaś w 10 :) kolor ładny na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem ten piasek jest najładniejszy z całej kolekcji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda, bardzo elegancki i wyjściowy jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajny kolor,na wieczór w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go bardzo lubię :) A kojarzy mi się z papierem ściernym :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest, lubię ciemne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest... Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń