środa, 6 lutego 2013

Nowości My Secret z bliska!

Cześć Kochane:). Dzisiaj miałam Wam pokazać Cookie Love od Essence, ale nic straconego, jutro Wam go pokażę:). Dziś dotarły do mnie nowości My Secret i chciałabym się podzielić z Wami moimi pierwszymi wrażeniami. Lakiery to prawdziwy strzał w dziesiątkę, każdy odcień widać, że był przemyślany no i widać dopracowanie. Oczywiście już niedługo pojawią się recenzje lakierów z mnóstwem zdjęć ale póki co zobaczcie jak wyglądają lakiery "na żywo";). Wybaczcie mi zdjęcia z lampą ale o tej porze ciężko zrobić mi dobre zdjęcia bez niej... Drugą nowością jaką My Secret wypuściło na rynek to podkłady matujące. Co mnie cieszy, odcień najjaśniejszy jest naprawdę jasny i póki co, na razie wypadł pomyślnie. Jeżeli chcecie mogę Wam zrecenzować podkłady, odskoczyć na chwilę od tematyki paznokciowej:). 

Golden Night, Red Ice, Pearl Glow, Blue Angel 



Pozdrawiam:*

22 komentarze:

  1. nie ma u mnie Natury wiec raczej ich nie wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to pokazuj je na pazurkach bo mnie ciekawią :) A o podkładach też chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne te lakiery :) jestem ciekawa jak wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na oddzielne recenzje lakierów :) najbardziej w oczy rzucił mi się ten najjaśniejszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten czarny i biały lakier i chętnie poczytałabym o tych podkładach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te lakiery :) chociaż mam ich już tyle..

    OdpowiedzUsuń
  7. :) piękne są!
    Pearl Glow na żywo wygląda inaczej niż w zdjęciach katalogowych... zaintrygował mnie! Pokażesz go jako jeden z pierwszych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie kupiłam sobie całą kolekcję oprócz czerwonego Red Ice. ... Mój Blue Angle wcale nie jest BLUE! Jest bardziej FIOLETOWY!!! i to bardzo.

      Usuń
  8. z niecierpliwością czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem koloru Blue Angel, wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blue Angel ładny, ale mam podobny z Catrice. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten czarny z chyba złotą poświatą (pierwszy od lewej) ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. ten czarny kolor szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam dzisiaj w naturze i wszystkie szafy świecą pustkami!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te lakiery! Na pewno więc kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Blue Angel i Red Ice :) Kolorki, które wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawam jak się będą prezentować na paznokciach..
    Wpadam tu i wpadam, chyba czas zostać na dłużej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te nowości, zazdroszczę lakierów :)

    OdpowiedzUsuń