piątek, 31 sierpnia 2012

Shaka - hologram green

Wywiadówka:
Shaka innovative beauty
odcień: hologram green
gdzie kupić? :  włoskie drogerie
ile kosztuje? :  2 euro = ok. 8zł
pojemność: 5ml
wykończenie:  holograficzne
krycie: 1-3 warstwy (wyjaśnienie poniżej;))
plusy: + mocny efekt holograficzny
              + niedrogi
              + wygodny pędzelek
              + szybko schnie
minusy:    - koszmarna aplikacja
                     - niedostępny w Polsce 

W całej historii lakierów, z którymi miałam do czynienia TEN nakłada się najgorzej. Niestety. Jest to najpiękniejszy holoś z jakim się spotkałam. Efekt holograficzny jest megamocny, gdybym wiedziała, że jest tak cudowny wzięłabym resztę kolorów. Niestety teraz już za późno, kupiłam go we Włoszech, a już od dwóch tygodni siedzę w Polsce więc możliwości na kupno nie mam ;p. Kosztował 2 euro = ok. 8zł/5ml. Cena całkiem spoko, firmy nie znam, na blogach też się z nią nie spotkałam. Shaka nic mi nie mówi, kosmetyki można kupić w różnych drogeriach we Włoszech, w sklepie głównie odzieżowym OVS. Zacznę trochę od końca bo od zmywania. Jest bajeczne, zawsze używam dwóch wacików do zmywania - tutaj wystarczył mi jeden. Jeżeli chodzi o sam lakier to tworzą się dziury jeżeli pociągniemy pędzelkiem dwa razy w tym samym miejscu. Zawsze wygładzam powierzchnię poprzez pociąganie pędzelkiem po płytce kilkakrotnie aby równomiernie rozprowadzić lakier. Tu graniczyło to z cudem, nałożyłam dwie warstwy, w niektórych miejscach są trzy warstwy, chociaż dobre krycie osiągał przy jednej. Wszystko przez te "dziury". Ogromnie żałuję bo efekt holograficzny jest nieziemski a ja uwielbiam takie błyskotki. Jeżeli macie możliwość kupna lakierów Shaka to polecam ale jednocześnie uprzedzam, że aplikacja tego cuda jest koszmarna. Zdecydowanie dla cierpliwych. Oczywiście mam dla Was duuuużo zdjęć, tak pięknie mienił się w słońcu, że nie mogłam się oprzeć :D Wybrałam dla Was te ładniejsze (ogólnie zrobiłam mu około 50 zdjęć ;)), na których widać jego prawdziwe piękno:). Zapraszam do oglądania:).
(Zdjęcia można oczywiście powiększyć:)


















20 komentarzy:

  1. Ale śliczny <33
    Szkoda że ta aplikacja taka koszmarna ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt na paznokciach! Ale nie zniosłabym aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Istny hologram! Ciężko takie spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, widziałam go już kiedyś na innym blogu, również byłam zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się w nim zakochałam, jaki on jest bajeczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki "kosmiczny" kolor. najbardziej podoba mi się na zdjęciu, gdzie jest w cieniu i wydaje się być matowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ale efekt w słońcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Dla takiego efektu byłabym skłonna męczyć się z aplikacją gdybym miała możliwość kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczka mi się świecą i nawet nie straszna mi ta aplikacja :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się pięknie mieni na wszystkie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, efekt holograficzny na prawdę powalający =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny! ślicznie się mieni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny, ale czemu nie ma czegoś takiego w Polsce??

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba jak on się mieni w słońcu ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie same kłopoty są z aplikacją Layli (też holo), niestety potrzebna tutaj specjalna baza pod holosie
    Cena genialna za takie holo

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę taki efekt na paznokciach :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. To się nazywa efekt holo! Zarąbisty jest :D

    OdpowiedzUsuń