niedziela, 5 sierpnia 2012

Color Club Poptastic - Wham! Pow!

Wywiadówka:  
Color Club Poptastic
odcień: Wham! Pow!
gdzie kupić? : Tk Maxx, internet
ile kosztuje? : w zestawie wychodzi ok. 5zł
pojemność: 15ml
wykończenie: neon
krycie: 2 warstwy
plusy: + dobre krycie jak na neon
              + nie rzadka i nie gęsta konsystencja
              + wychodzi niedrogo w zestawie
              + szybko schnie
minusy: - dostępność
                  - krycie
             
 
Dziś chciałabym Wam pokazać lakier z setu kupionego w Tk Maxxie (podobno to kolekcja Poptastic ale niczego nie można być pewnym;p). Nie muszę Wam mówić, że oczywiście mój aparat przekłamał kolor i za nic nie mógł wyłapać neonowego pomarańczu. W każdym bądź razie jest to typowy neonowy pomarańcz, ładnie dający po oczach, który wygląda genialnie wieczorem, bo wtedy wygląda jakby się świecił. Lubię takie odcienie ale tylko od czasu do czasu, mam wrażenie, że ludzie cały czas na nie patrzą xD Latem okej - ale zimą jak dla mnie odpada;). Konsystencja jest super, nie za rzadka ani nie za gęsta, dodatkowo kryje przy dwóch warstwach czyli standard. Schnie w normie, ogólnie polecam kupować lakiery Color Club w zestawach, wtedy sztuka wychodzi bardzo tanio ( +/- 5zł). Lubię:).









17 komentarzy:

  1. piękny kolor... chyba się wybiorę do TK Maxx'a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest nieziemski ! neony latem są najlepsze :)
    u mnie w TK Maxx niestety nie ma tych lakierów, wielka szkoda ;c

    zapraszam do mnie :)
    www.naildesignsmania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jaki intensywny kolorek w tym sezonie bardzo modny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wole pomarańczowy neon z safari :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolorek, jeden z moich ulubionych:) muszę miec ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor! taka soczyssssssta pomarańcza! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny z Avonu, tylko nie neonowy. :)
    To jak z tym kryciem? Równocześnie plusem i minusem? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny kolor:) Jak ja Ci zazdroszcze tych Tkamxxowych rarytasów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie żarówiaste pomarańcze.

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo przekłamań aparatu i tak daje po oczach :) super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ! jest moc :D świetny kolo! ostro daje po patrzalkach, w sam raz na lato :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah, jaki ten kolorek jest boski ♥ W moim mieście chyba nie mam go gdzie kupić ;/

    OdpowiedzUsuń