niedziela, 19 sierpnia 2012

Bell Air FlOw - 05 mięta z biedronki + Circus Confetti

Wywiadówka:  
Bell Air FlOw
odcień: #05
gdzie kupić? : Biedronka, Drogerie Natura
ile kosztuje? : B: 5,99zł, inne miejsca: ok. 12 zł
pojemność: 10 ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + dobra konsystencja
               + świetne krycie
               + szybko schnie
               + tani ( -> Biedronka)
               + ładne opakowanie
minusy: - - - 
 To najbardziej zgaszona mięta jaką posiadam w swojej kolekcji. Myślałam, że już więcej takich zieleni nie potrzebuję, i mogłoby się tak wydawać ale gdy przyniosłam do domu tę miętkę odetchnęłam z ulgą, że jest zupełnie inna od pozostałych :D. Zieleń jest zgaszona, lekko przykurzona, z nutą szarości. Kolor jest świetny, super wygląda latem, jesienią też będzie wyglądał fajnie. Do pełnego krycia jedna warstwa plus druga dla pogłębienia koloru i dla "pewności". Pędzelek idealny - dobrze skrojony, średniej grubości. Lakier ma przepuszczać powietrze, nie jestem tego w żaden sposób stwierdzić ale wierzę na słowo :D. Biedronka miała świetny pomysł żeby wprowadzić kosmetyki Bell i to w takich cenach. Co prawda w Biedronkach lakiery zostały zmiecione, zostały jakieś pojedyncze sztuki dlatego jeśli macie ochotę na ten lakier to musicie się pospieszyć:). Ogólnie rzecz biorąc polecam, nie mam się do czego przyczepić, a z dodatkiem Circus Confetti wygląda genialnie:). 
A Wy kupiłyście coś w Biedronce?:) 


 











28 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ;D moim zdanie sam jest ładniejszy .

    OdpowiedzUsuń
  2. mam teraz go na pazurkach i żałuje,jest koszmarny w aplikacji jak żaden inny

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się ten kolor i powędrował do mojego koszyka, udany zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z glitterem ładniejszy. wchodząc do Biedronki pierwszy raz od wprowadzenia kosmetyków nic mi się nie podobało. teraz przez wpisy bloggerek najchętniej zgarnęłabym wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. łaaaadny :D u mnie zostały same szare, ale przygarnęłam, bo nie mam szarego w kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podkupiłaś mi ten lakierek jak nic! ;) u mnie zostały róże i szaraki ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny odcień.. Mięta ostatnio u mnie na topie, a mam tylko jedną.. Chyba muszę się rozejrzeć za jakimś towarzystwem dla niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie ten sam kolor i niestety nie przypadł mi do gustu, ze względu na rzadką i lejącą się konsystencję oraz słabe krycie po pierwszej warstwie. Kolor sam w sobie ładny.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w biedronce już nie było ;( ale topper... cud miód i orzeszki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaaa chyba muszę się w niego zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć!Wraz z firmą Renee zorganizowaliśmy konkurs w którym jest do wygrania dowolna para butów Renee(płaskie i z obcasem)!:)
    Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj-http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html
    Zapraszam serdecznie!:)(Bardzo przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za miętą na moich paznokciach, ale ten kolorek wygląda bardzo obiecująco ... może się skuszę hmmm

    OdpowiedzUsuń
  13. na moich paznokciach też obecnie króluje mięta:)

    zapraszam Cię do siebie, niedawno zaczęłam, ale może znajdziesz coś co Cię zaciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor! Bardzo żałuję, że nie skusiłam się na tą biedronkową wyprzedaż :/

    OdpowiedzUsuń
  15. szukałam go w paru biedronkach ale bezskutecznie! ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładny! Widziałam w Biedronie.


    Zapraszam na http://artistiscrazymetoo.blogspot.com/ mój nowy blog o pazokciach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli muszę iść do Biedronki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam jakis ale nie było juz w biedrze ich...
    Z circusem fajowe blink blink ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny :) ja niestety załapałam się już tylko na róż

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny! Ale z circus confetti rewelacja! Szkoda, że w czasie tej promocji w biedronce akurat jestem bez pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obłędny lakier Bell :) Nie było u mnie w biedronce tego koloru :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy kolor, z konfetti wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biedronka coraz bardziej mnie zaskakuje!

    OdpowiedzUsuń