piątek, 10 sierpnia 2012

Wibo Kolekcja Różana - #8

  Wywiadówka:  
Wibo Kolekcja Różana 2011
odcień: #8
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : 6zł (obecnie na promocji: 1,29zł)
pojemność: 12ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2/3 warstwy
plusy: + można niedrogo upolować na promocji
               + przyjemny różany zapach
               + ładna buteleczka
minusy: - konsystencja



Dziwne wyszły te zdjęcia, lakier w sumie trochę różni się na żywo. Może dlatego, że robiłam je w dużym słońcu. W każdym bądź razie kolor jest piękny, jasny róż taki jak lubię, w ciepłej tonacji. Lakier ma dziwną konsystencję, myślę, że to od tego, że leżał sporo w sklepie (plus otwieranie przez klientki...), zrobił się nieco gęsty i glutowaty. Nie mam się co czepiać, bo za 1,29zł otrzymuję 12 ml lakieru w całkiem dobrym stanie i pięknym kolorze. Lubię te różane buteleczki, pędzel jest wygodny i dobrze się nim operuje. Do pełnego krycia potrzebowałam trzech warstw, choć po dwóch wyglądał już dobrze jednak miałam masę nierówności i nałożyłam dla wyrównania powierzchni. Kolor jest zupełnie kremowy, nie ma żadnych drobinek i zmywa się bezproblemowo:). Lubię:).









25 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolorek :) szkoda ze nie udało mi sie trafic na ta promocje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny róż taki romanitic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten cukierkowy kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem fanką takiego odcienia różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego u Ciebie wygląda tak ładnie, a u mnie jak przyróżowiony korektor nałożony na paznokcie :(?

    OdpowiedzUsuń
  6. Że też ja nie mogę dorwać tej promocji ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery z tej kolekcji :)
    P.S. Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. mój ulubiony odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam chyba z 5 lakierów z tej serii i póki co jestem bardzo zadowolona.. Ten też mam, ale jeszcze nie testowałam.. Za to zakochałam się w numerku 1.. Cuuudo !!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek :) taki delikatny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. marzy mi się ten kolor do mojej lakierkowej kolekcji, śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kolorek i masz bardzo ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolor. :)
    Jak ja byłam w Rossie to z tej kolekcji były tylko jedne mascary w pełnowymiarowej cenie, mascary za 1,29 (niestety wszystkie pootwierane, powysychane) i jedyna szminka, którą kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny kolor taki cukierkowy :) u mnie w Rossmannie niestety nie ma tej serii :(((

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Twoich paznokciach świetnie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze, że podpisujesz swoje zdjęcia :P http://allegro.pl/sally-hansen-lakier-complete-zestaw-30-1-gratis-i2551680040.html <--- chyba 7 fotka.
    swoją drogą...od razu wiedziałam, że znam te pazurki :P to jest śmieszne....rozpoznajemy się nie po twarzach a po paznokciach xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam podobny z Inglota, ale moje paznokcie wyglądały jak odmrożone! :)

    OdpowiedzUsuń