poniedziałek, 27 marca 2017

Wood Wick - Berry Sorbet [wosk]

 
Wood Wick
BERRY SORBET

Zapach dojrzałych na letnim słońcu borówek zmieszanych z delikatnym kremem śmietankowym.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies
Masa: 22,7 g 





Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego pierwszego wosku marki Wood Wick. Niewiele słyszałam o tej marce, aczkolwiek postanowiłam spróbować czegoś innego niż Yankee Candle. Mój wybór padł na Berry Sorbet. Jako miłośniczka wszelakich owocowych zapachów, wiedziałam, że to będzie strzał w dziesiątkę. Może zacznę od początku. Sam wosk nie jest tak kruchy jak YC, jest nieco bardziej zbity i maślany. Dłużej się topi i czuć jak kompozycja powoli się rozwija. Sam zapach Berry Sorbet jest mocno owocowy, wyczuwalne są owoce leśne, głównie maliny i jagody. Wszystko to w połączeniu ze słodką i puszystą bitą śmietanką. Uwielbiam! 



Pozdrawiam
Mavia

1 komentarz:

  1. Woodwicki lepsze są w świecach (ten ich dźwięk!). Nie mogę się doczekać,kiedy zaczniesz testować Goose Creek-niedawno kupiłam mój pierwszy wosk i przepadłam bez reszty. Już raczej nigdy nie kupię YC.

    OdpowiedzUsuń