czwartek, 30 marca 2017

Dr Sante Macadamia Hair (maska do włosów)



Wywiadówka: 

Dr Sante
Macadamia Hair


gdzie kupić? : np. TUTAJ
ile kosztuje? :  21,99 
pojemność: 1000 ml






Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu do włosów - maski z olejem macadamia marki Dr Sante, która wywodzi się z Elfa Pharm. Masek do włosów można powiedzieć, że używam dość namiętnie, kiedyś co dwa dni, teraz właściwie czas pozwala mi na użycie jej raz w tygodniu. Dr Sante używam regularnie od 2 miesięcy, zawsze zostawiam ją na 15-20 minut jako kompres pod foliowym czepkiem (aczkolwiek Producent zaleca trzymanie produktu krócej - ok. 2 minuty). Co fajne, efekt jest widoczny już po pierwszym zastosowaniu maski - włosy są widocznie wygładzone i takie jakby... "domknięte". Już na pierwszy rzut oka, włosy są zdrowsze, błyszczące i gładkie. Na pewno zaletą jest cena i duże opakowanie produktu, które wystarczy nam na bardzo długo. Produktu nie trzeba nakładać dużo nawet na długie i gęste włosy, także wydajność jest na pewno na plus. Zapach jest kremowy, przyjemny, typowy dla produktów z zawartością oleju macadamia. Miałyście już do czynienia z tą maską? Co sądzicie? 






Pozdrawiam
Mavia

3 komentarze:

  1. nie znam jej, ale mam zamiar teraz trochę zadbac o swoje włosy bo ostatnio coś są w kiepskiej kondycji

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i jestem z niej bardzo zadowolona. Niby na pierwszy rzut oka może się kojarzyć z Kallosem, bo w końcu taka sama pojemność, ale na szczęście się różnią ;D Bo u mnie Kallos w ogóle nie działał, a z Dr Sante jestem zadowolona. Fajnie wygładza :)

    OdpowiedzUsuń